וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב והפועל חיפה היחידות שהצביעו נגד מתווה חזרת הקהל: "זה אבסורד"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 12:20

הפועל תל אביב הסבירה: "דרשנו לראות אופק". המנהלת הציעה לקבוצות: תנו את הכרטיסים לחיילים, בתי אבות וצוותי רפואה

תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

הפועל תל אביב והפועל חיפה הן הקבוצות היחידות שהצביעו נגד מתווה חזרת הקהל, בישיבת הדירקטוריון המיוחדת שקיימה היום (ראשון) מנהלת הליגות במטרה להחליט אם לקבל את הכרעת הממשלה. הקבוצות הגדולות כולל מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הצביעו בעד המתווה, שמתיר כניסה של עד 1,500 צופים באצטדיונים עם קיבולת של למעלה מ-10,00 מקומות וכניסה של עד 750 צופים באצטדיונים קטנים יותר.

"מדובר בצעד ראשון וחשוב בחזרה לשפיות. עם זאת, עוד לפני אישור המתווה דרשנו לראות אופק, תכנית עם חזרה הדרגתית של הקהל, שתמנע מהמועדונים 'בחירה' בין אוהדי הקבוצה", מסרה הפועל תל אביב בתגובה. "1,500 אוהדים באצטדיון של 30,000 מקומות זה אבסורד במקרה הטוב, אך כולנו תקווה כי בקרוב יתקבל מתווה נוסף שיאפשר את הגדלת כמות הקהל במהרה. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים, נרגשים לקבל בברכה את אוהדינו היקרים. התגעגענו".

בנוסף, המנהלת הציעה לקבוצות שלא יודעות איך למכור כל כך מעט להעביר כרטיסים לחיילים בודדים, קרביים, בתי אבות וצוותי רפואה. את הכסף על הכרטיסים הקבוצות יקבלו בכל מקרה ממשרד האוצר.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
מהיחידים שהתנגדו. יואב כץ/דני מרון

במקביל, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב יערכו ישיבות בהמשך היום כדי להחליט על אופן חלוקת הכרטיסים ועל האופן שבו יחולקו הכרטיסים גם במשחקי חוץ, אליהם תתאפשר כניסה של אוהדים שלא מהקבוצה הביתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully