וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מודה: במהלך הפציעה "לא האמנתי שזה קורה, הייתי בדאון"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 10:38

השוויצרי מתכונן לטורניר קטאר, אבל כבר מרגיש את הסוף, יודע ש"זה נדיר ששחקן בן 40 חוזר אחרי שנה בחוץ בגלל פציעה", ומודה: המטרה היא ווימבלדון

רוג'ר פדרר טס לטורניר דוחא. רויטרס
תמיד אופטימי. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר טוען שהוא מעולם לא שקל ברצינות אם מוטב שיפרוש בזמן שסבל מהפציעות שלו, אבל טוען שהן השפיעו על מצב רוחו במהלך השנה שבמהלכה נעדר מהמגרשים. השווייצרי אישר שאכן הוא עבר תקופה קשה אחרי שגילה שיידרש לעבור ניתוח נוסף בברכו הימנית. "הייתי בדאון", אמר פדרר, שמתכונן לחזרתו למגרשים בטורניר קטאר, "לא האמנתי שאני צריך לעבור עוד אחד. זה ללא ספק היה רגע שבו אתה קצת יותר מפקפק".

פדרר בן ה-39 יפגוש ביום רביעי בסיבוב הראשון בדוחא את גן אוואנס או ג'רמי שארדי, במה שיהיה משחקו הראשון מאז אליפות אוסטרליה 2020. הוא עבר ניתוח ראשון בברך בפברואר 2020, אבל הברך המשיכה להתנפח אחרי נסיעות על אופניים או הליכות עם ארבעת ילדיו, ובחודש יוני הודיע שהוא צריך לעבור עוד ניתוח ברגל.

לדבריו, בשבועות ובחודשים הקרובים הוא יבחן היטב את מצב הרגל וישקול את המשך דרכו, אבל הוא מבין היטב את מצבו ומעמדו. "אני יודע שזה די נדיר ששחקן כמעט בן 40 חוזר אחרי שנה שבה היה בחוץ", אמר פדרר, "אבל קיבלתי החלטה יחד עם הצוות שלי, שאני רוצה לחזור, בלי לחץ. מה שחשוב זה שאני נטול פציעות וכאבים, ואני יכול ליהנות מהסבב. אז נראה איך זה הולך, ואני בעצמי סקרן לגלות מה יהיה".

מבחינת פדרר, מה שכרגע עומד לנגד עיניו זה טורניר ווימבלדון. זה ללא ספק הטורניר המועדף עליו, שבו הוא מרגיש שהוא נהנה מיתרון יחסי, כשהוא מחזיק בשיא הזכיות (8) והיה קרוב מאוד לזכייה תשיעית ב-2019 כשהפסיד בחמש מערכות לנובאק דג'וקוביץ' (אחרי שאיבד שתי נקודות משחק). בשנה שעברה ווימבלדון בוטל לראשונה מאז 1945 בגלל הקורונה, השנה הוא מיועד בין ה-28 ביוני ל-11 ביולי.

"אני יודע שאני צריך לחזור להתאמן אחרי שאני מסיים פה", אמר פדרר, שפרש מטורניר מיאמי שייערך בהמשך החודש, "אני עדיין מקווה להתחזק, להשתפר, להיות מהיר יותר, ומקווה שעד ווימבלדון אהיה 100 אחוז, ומאז העונה תתחיל מבחינתי. עד אז, מבחינתי זה יותר 'בוא נראה מה קורה'. האם הברך תחזיק? כרגע אני באמת לא יודע. עשיתי כל מה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully