וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: מארסיי הודחה במפתיע על ידי קבוצה מהליגה הרביעית

עם כדור חופשי פנטסטי לחיבורים, קאנה רוסיון הקטנטנה עלתה לשמינית הגמר בזכות 1:2 על מועדון הפאר, עדיין ללא סמפאולי

תקציר: קאנה רוסיון - מארסיי 1:2/ספורט 2

רגע לפני שחורחה סמפאולי תופס פיקוד, מארסיי הודחה הערב (ראשון) מהגביע הצרפתי בסנסציה אדירה כשהפסידה 2:1 לקאנה רוסיון מהליגה הרביעית. ממלא המקום נאסר לארגה עמד על הקווים בפעם האחרונה, כשסמפאולי יסיים את הבידוד ויעביר אימון ראשון ביום שלישי, אבל זה כבר יהיה בלי סיכוי לתואר. ז'רמי פוסטרארו הדהים את מארסיי עם כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים לחיבורים בדקה ה-21, ארקדיוש מיליק נגח את השוויון בדקה ה-38 ודווקא כשנראה היה כי המהפך בדרך, פוסטרארו בישל בכדור עומק חכם ליוהאן באי את שער הניצחון המפתיע בדקה ה-71. מארסיי משלימה תשע שנים ללא תואר.

בובקאר קמארה שחקן מארסיי. Sylvain Lefevre, GettyImages
איזה כישלון של מארסיי. בובקאר קמארה/GettyImages, Sylvain Lefevre

ליל, מוליכת הליג 1, לא התקשתה לעבור שלב עם 1:3 בחוץ על גאזלק אז'קסיו, שלפני חמש שנים פגשה אותה בליגה הבכירה והיום משחקת בליגה הרביעית. כריסטוף גאלטייה העלה הרכב משני והשיג יתרון כבר בדקה התשיעית משער עצמי של אלכסנדר דורימל. שקה הפורטוגלי הכפיל בדקה ה-71 ואז הגיע שער עצמי נוסף של מאליק לופי (84) המחליף הבלגי דויד פולה צימק עבור המארחת (87).

אנז'ה טיילה ל-0:5 מול קלאב פרנסיסקן החובבנית, נציגת האי מרטיניק. אנג'לו פולג'יני (31), איברהים אמאדו (45 ו-60), סטפן בהוקן (52) והמחליף בן ה-19 נואה פטאר בשער בכורה (87) התחלקו בשערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully