וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע לא נרגעים מהסערה: "השער הפסול עלול לרסק אותנו"

8.3.2021 / 6:13

הרוחות עדיין סוערות בקבוצה מבירת הנגב בעקבות שער השוויון הדרמטי שנפסל נגד הפועל תל אביב: "ההחלטה הזו עשויה להשאיר אותנו מחוץ לפלייאוף העליון". בר נתן הסיר מעצמו אחריות: "לא היה לי מה לעשות". תובע ההתאחדות יכריע אם להרחיק את אלחמיד

תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

הפועל באר שבע פגעה מאוד בסיכוייה לסיים בין 6 הראשונות אחרי ההפסד הביתי אמש (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, הפועל באר שבע ממוקמת הבוקר שישית בטבלה כאשר עירוני קרית שמונה שניצחה אתמול את בני סכנין צימקה את הפער ממנה לנקודה בלבד ויש לקבוצה של איזי שרצקי גם משחק פחות. גם בית"ר ירושלים לה יש שני משחקים פחות תוכל לחלוף על פני הפועל באר שבע אם תנצח את שניהם. הערב יחזיקו בהפועל באר שבע אצבעות למכבי תל אביב כדי שתנצח את בית"ר ירושלים ותמנע ממנה להתקרב לשישייה הראשונה.

להפועל באר שבע מחכים שני משחקים לסיום העונה, ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה במושבה ובמחזור שאחרי זה בטרנר מול בני יהודה של האקס יוסי אבוקסיס. "אנחנו ניתן את הכל בשני המשחקים שנותרו כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון. אם לא ננצח את פתח תקוה ובני יהודה, מגיע לנו להישאר בחוץ", אמרו בקבוצה אמש. "ברור שלהשתחל ברגע האחרון לפלייאוף העליון לא הייתה המטרה של הפועל באר שבע העונה, אבל זו המציאות. כמות הפציעות החריגה שליוותה אותנו, השפיעה עלינו מאוד ופגעה בנו כל כך".

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. דני מרון
הפלייאוף העליון בסימן שאלה גדול. שחקני באר שבע/דני מרון

עיקרי הדברים

  • הפלייאוף העליון מתרחק מהפועל באר שבע: "כמות הפציעות החריגה השפיעה"
  • בקבוצה זעמו על פסילת השער של אלחמיד: "כל המדינה ראתה שלא היה נבדל"
  • השופט דניאל בר נתן הסיר מעצמו אחריות: "זו החלטה שלא היה מה לעשות נגדה"
  • תובע ההתאחדות יחליט אם ההרחקה של אלחמיד אחרי השריקה תיכנס לתוקף

אבל לא רק הפציעות פגעה בהפועל באר שבע, אלא גם כמות ההרחקות. אמש הצטרפו לז'וזואה, מרסלו מלי וחאתם עבד אלחמיד שלא הצליח לכבוש את כעסו בסיום המשחק כשצוות השופטים פסל את שער השוויון שלו. אלחמיד ניגש בכעס אל השופט המרכזי דניאל בר נתן והעביר ביקורת נוקבת על השיפוט. בתגובה שלף לו בר נתן את הכרטיס האדום. מאחר שזה היה אחרי שריקת הסיום, נכנס הכרטיס הזה לסעיף בדו"ח השיפוט ואלחמיד יורחק מהמשחק הבא רק אחרי שיעמוד לדין על ידי תובע ההתאחדות ניר רשף.

בסיום המשחק סערו הרוחות במועדון ובאזור חדרי ההלבשה אחרי שהקבוצה קופחה עם פסילת השער של אלחמיד. רוני לוי ביקש הסבר מבר נתן וזה אמר לו: "ברגע ששופט ה-VAR גיבה את החלטת הקוון, לי אסור אפילו ללכת לצפות באירוע. זו החלטה שלשופט הראשי אין מה לעשות נגדה".

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד לצד דניאל בר נתן. דני מרון
בר נתן טען: אין לי מה לעשות נגד ההחלטה/דני מרון

גורם במועדון מתח ביקורת חריפה על הטעות של שופט המסך אלי חכמון. "חכמון בעמדת ה-VAR היה צריך לראות את מה שכל המדינה ראתה. לא היה שום נבדל ולא היה צריך לפסול את הגול. השער הזה עלול להשאיר אותנו מחוץ לפלייאוף העליון, עם כל ההשלכות שלו. זה שער שעלול לרסק אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully