וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רותחת: "מאיפה המציאו נבדל? החלטה הזויה שגומרת קבוצה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 23:40

זעם בבירת הנגב לאחר פסילת השער של אלחמיד מול הפועל תל אביב: "איך נעשה משהו נגד מכבי פתח תקוה בלי ז'וזואה, חאתם ומלי?". טהא: "ה-VAR הורס את הכדורגל, נחנקנו להיות מקופחים כל הזמן". קלינגר: "השחקנים הבינו שעם מחמאות לא הולכים למכולת ולא לקניון"

תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

אחרי שמונה שנים רצופות בפלייאוף העליון, הפועל באר שבע בסכנה ממשית לא להיות חלק ממנו בעונת 2020/21. מחזיקת הגביע היוצאת הפסידה הערב (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב במשחק דרמטי בטרנר, יתרונה בקרב על המקום השישי עומד כעת על נקודה בלבד, ולעירוני קרית שמונה שרודפת אחריה יש משחק חסר. רוני לוי עדיין ללא ניצחון מאז מונה (שתי נקודות מתוך תשע) ואם זה לא מספיק אז במחזור הבא, בקרב ישיר על הפלייאוף מול מכבי פתח תקוה, הוא יחסר פרט לז'וזואה גם את מרסלו מלי וחאתם עבד אלחמיד שקיבלו כרטיסים אדומים.

אלחמיד הורחק לאחר שריקת הסיום, בעקבות זעמו על השופט דניאל בר נתן שפסל לו שער שוויון בהחלטה גבולית מאוד בדקה ה-96, בטענה כי אנתוני וארן שעמד על הקו היה בעמדת נבדל. בהפועל באר שבע רתחו על ההחלטה המפוקפקת. "מאיפה המציאו השופטים נבדל", אמרו במועדון. "זו החלטה הזויה שגומרת קבוצה ברגע הכי קריטי של העונה". במועדון חוששים שלא יוכלו לעמוד במשימה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון: "בלי ז'וזואה, חאתם ומלי. איך נעשה משהו נגד מכבי פתח תקוה? הכל נראה עכשיו רע מאוד".

"גם ככה ה-VAR הורס את המשחק ואת הכיף שבמשחק", כתב לואי טהא באינסטגרם שלו. "מוציא את החשק, או שבארץ לא יודעים להתנהל ולקבל החלטות איתו, אז תחזירו לנו כבר את הקהל, שהכדורגל יחזור להיות שמח וכיף. נחנקנו להיות מקופחים כל הזמן".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
עבר שבוע לא קל. ניר קלינגר הנרגש/דני מרון

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "ניצחון משמעותי, ניצחון חשוב שהושג בעמל רב. אחרי המאמץ מול מכבי חיפה, ידעתי שתהיה לנו קצת נפילה במחצית השנייה, אבל לא צריך להסתכל על זה. המחצית הראשונה הייתה פנטסטית ובשליטה מוחלטת שלנו. אנחנו מסופקים מהניצחון כי מה שקרה לנו מול חיפה זה מאוד מסוכן לקבוצה כמו שלנו. זה יכול להוריד ברמה המנטלית, אבל זה לא קרה וכל הכבוד לשחקנים. הם הבינו שעם מחמאות לא הולכים לשום מקום, לא למכולת ולא לקניון. עברתי שבוע לא קל, איבדתי את האדם הכי קרוב לי בעולם מעבר למשפחה הגרעינית שלי בגלל הקורונה, ואני רוצה להקדיש לו את הניצחון, לדייויד הגיס שלי".

בן ביטון, שנפצע בכתף, אמר: "יש חשש לפריקה, אעבור צילום ונראה מה יהיה. אני אשקר אם אגיד שזה היה עוד משחק עבורי, היתה לי פה תקופה מדהימה ואני מעריך מאוד את הטקס שעשו לי. כשעולים מגרש שמים את הכל בצד, אני שמח שניצחנו גם במשחק לא גדול וגאה בחברים שלי. ממשיכים הלאה. היינו מאוד מאוכזבים אחרי מכבי חיפה וזה אומר הרבה, הרגשנו פספוס. באנו עם אנרגיות טובות היום והצלחנו להתאושש. ברגע ששחקן נהנה ושמח, רואים את זה במגרש. זה מה שקורה לי פה מהרגע הראשון, אני מאושר בהפועל תל אביב, כיף לי, אני מרגיש אהבה".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 0:1 בטרנר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. דני מרון
סיום דרמטי ואמוציונלי. אלחמיד בעין הסערה/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד מורחק. דני מרון
אפשר להבין את התסכול. אלחמיד מורחק/דני מרון

רוני לוי, שחווה הפסד ראשון כמאמן הפועל באר שבע: "אני מתוסכל, עצוב, זה תמיד לא כיף להפסיד. בחצי הראשון היינו פחות אינטנסיביים, פחות לחצנו, לספוג במצב נייח זה אף פעם לא טוב, אבל ככה, בקלות, לתת לשחקן לעלות זה לא מתאים לרמות האלה. יש סוג של עצבים, חוסר רוגע במשחק, גם במגרש וגם מחוץ למגרש. זה עניין של תהליך, לא פותרים את זה ברגע אחד. יש לחץ, הקבוצה מאוד רוצה לנצח ולהבטיח את מקומה בפלייאוף, אני בטוח שנירגע ונעשה את הדברים כמו שצריך. לפעמים צריך לעשות את זה בכוח ובכדורגל פחות יפה, אבל יותר יעיל. כבר במשחק הבא נצטרך לתת 100 אחוז ולנצח בכל מחיר".

מיגל ויטור הוסיף: "התחלנו רע את המשחק, החצי הראשון לא היה טוב. ספגנו שער ממצב נייח ואנחנו לא יכולים לספוג שערים כאלה במאני טיים. במחצית השנייה היו לנו מצבים להבקיע אבל החמצנו הרבה. ציפינו להיות במקום טוב יותר בתקופה הזאת, ובגלל זה כולם קצת לחוצים. צריך להיות יותר סבלניים. נילחם על הפלייאוף העליון, אנחנו מאמינים ביכולות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully