וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "הרבה זמן לא הייתה לנו הופעה חלשה כזו"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 22:14

הפועל חיפה משלימה עם פספוס הפלייאוף העליון ומביטה בדאגה לתחתית אחרי ה-0:0 עם כפר סבא. אלישע לוי: "השערים לא יגיעו בדיבורים או באסיפות"

תקציר ה-0:0 של הפועל כפר סבא מול הפועל חיפה/ספורט 1

הפועל חיפה מתחילה להשלים עם העובדה שלא תהיה בפלייאוף העליון ב-2020/01, ואפילו מביטה בדאגה אל התחתית הלוהטת. 0:0 הערב (ראשון) מול הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה הותיר לאדומים מהכרמל סיכוי קטן בלבד להתברג בין שש הראשונות, וכעת הפער שלהם מהקו האדום עומד על שש נקודות בסך הכול.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה מול לוואגה קיזיטו שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
חוסר מזל לכפר סבא. לוואגה קיזיטו/קובי אליהו

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, הודה בסיום: "משחק חלש מאוד שלנו, משהו שלא אפיין אותנו הרבה מאוד זמן. לא הצלחנו לשחרר את המשחק, נלחמנו בכל הכוח להיכנס לעניינים ולא היינו חדים. קשה לי להסביר את זה כי באמת הרבה זמן לא הייתה לנו הופעה חלשה כזו. התחלנו את העונה רע והיינו צריכים לרדוף. נפלנו בתוצאות, לא עשינו את הרצף שידחוף אותנו קדימה. זו עונה קשה, מסובכת. לא פשוט לשחק כל שלושה ימים. אתה אף פעם לא יודע בוודאות מי בסגל ומי לא. אני עדיין לא מסכם כי העונה לא נגמרה, אבל היינו צריכים לעשות יותר".

אלישע לוי, שעלה עם הפועל כפר סבא מעל הקו האדום בעקבות ההפסד של בני סכנין: "היום שיחקנו טוב, שיחקנו בשביל לנצח. יצרנו מצבים, שיחקנו מהר יותר. זה לא הספיק, אבל אנחנו לוקחים את הנקודה ובמצב הזה כל נקודה חשובה. היכולת מעודדת אותי. היום גם הגענו להזדמנויות, היה לנו חוסר מזל. אם נמשיך לשחק ככה, גם נכבוש שערים. זה לא יגיע בדיבורים או באסיפות. אי אפשר לא להיות מודאג מהמצב הזה, אבל ידעתי לאן אני בא. זה לא פשוט, כל הקבוצות שנמצאות למטה יאבקו עד הסוף. מי שיהיה לו אורך רוח ועצבים מברזל, יצליח להישאר".

עוד בוואלה!

הפועל כפר סבא מעל הקו האדום אחרי 0:0 עם הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully