וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קידום השוויון המגדרי בספורט ובכלל הוא בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 21:11

הנהלת הוועד האולימפי ציינה את יום האישה הבינלאומי, כרמי הוסיף: "מאמינים שנצליח לשנות את המציאות". לוסטיג: "נמשיך להציב את הנושא על סדר היום"

יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי. האתר הרשמי של הוועד האולימפי, אתר רשמי
"פעולות בכל הרבדים". כרמי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הוועד האולימפי

הנהלת הוועד האולימפי בישראל ציינה היום (ראשון) את יום האישה הבינלאומי. יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר: "קידום השוויון המגדרי בספורט ובכלל הוא בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה. אנו מאמינים שנצליח לשנות את המציאות ולקדם שוויון מגדרי בספורט על- ידי פעולות בכל הרבדים של הנהלת הוועד האולימפי בישראל ברוח התנועה האולימפית, בראשותו של ד"ר תומאס באך, המוביל בנחישות עמדה ברורה ומעשים החותרים לשוויון מגדרי".

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, הוסיף: "הושגה התקדמות רבה בקידום שוויון מגדרי בזכות החלטתנו להקים ועדה ייעודית לקידום הנושאים המגדריים, שיתוף פעולה עם מנהל הספורט, עבודה עם איגודי הספורט שהצטרפו לקריאתנו וכל הספורטאים והספורטאיות המחויבים לנושא ופועלים לקידומו. לפני מספר חודשים, פרסמנו את תמונת המצב בספורט האולימפי בישראל. אנו נמשיך לתקצב פעילויות, לנטר התקדמות ולהציב את הנושא על סדר יומנו תוך חתירה לצמצום הפערים המפלים".

יעל ארד יו"ר ועדת הספורט בוועד האולימפי בישראל: "רק ייצוג שווה של ספורטאיות ומאמנות, מימון המעודד צמיחה ושוויון לנשים, סלילת הדרך לנשים לקבל הכשרה לניהול ספורט והעלאת המוטיבציה של נשים להתפתח בעולם הספורט יביא לשוויון אמיתי בספורט וישפיע גם על החברה הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • יגאל כרמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully