וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זועמת על השופט בדרבי, ב"אס" מצאו כתבה עליו מגיל 11: "אני אוהד בארסה"

הבלאנקוס אומנם כפו 1:1 דרמטי בדרבי מול אתלטיקו, אבל בריאל זעמו על הפנדל שלא קיבלו: "עם שופט אחר, ריאל מנצחת את הדרבי וקרובה יותר למאבק האליפות, הטעות מדהימה" .סימאונה: "הולכת להיות דרך קשה עד הסוף, לכולם"

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם קאסמירו. רויטרס
התאמנו על המהלך באימונים. בנזמה וקאסמירו/רויטרס

בריאל מדריד נשמו לרווחה הערב (ראשון) לאחר שהקבוצה נחלצה מהפסד בדרבי מול אתלטיקו ונפרדה ב-1:1 בחוץ מול יריבתה העירונית. בכך מנעה הקבוצה של זינדין זידאן מהמוליכה להגדיל את יתרונה מהבלאנקוס לשמונה נקודות, מה שנראה התסריט שהולך להתרחש - עד שהגיע קארים בנזמה. הצרפתי הנהדר של ריאל רשם מספר החמצות גדולות מול שוער המארחת יאן אובלק, אך בדקה ה-88 הצליח להשוות בתום מבצע אישי נהדר וצירוף מסירות עם קאסמירו.

מעבר לשער השוויון היקר, רשם קארים בנזמה - שחזר הערב להרכב לאחר היעדרות ממושכת בעקבות פציעה - עוד ציון דרך מרשים בריאל מדריד. הצרפתי הפך לשחקן הזר עם מספר הופעות הליגה הרב ביותר בתולדות הבלאנקוס כשהגיע ל-371 משחקי לה-ליגה בריאל. בכך עקף החלוץ את רוברטו קרלוס, המגן השמאלי האגדי של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל. בנזמה כבש במהלך 371 הופעותיו 182 שערים.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם קארים בנזמה. רויטרס
זידאן עם בנזמה/רויטרס

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן: "אתלטי היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל אנחנו השתפרנו בשנייה. זו נקודה אחת, ואנחנו עדיין בחיים - נילחם עד הסוף". בריאל דרשו פנדל במהלך המחצית הראשונה כשכדור גובה נגע בבירור בידו של בלם אתלטיקו פליפה, אך השופט שבדק ב-VAR החליט להתעלם מכך. המאמן התייחס לאירוע: "השופט בחן את המהלך בוידאו והחליט שזה לא פנדל, אין לנו ברירה אלא לכבד את החלטתו". חבר ההנהלה אמיליו בוטראגניו היה פחות סבלני, ואמר: "ה-VAR קרא לו. לדעתנו היה פנדל, הכדור נגע לו ביד. הוא היה צריך להסתכל ולקבל החלטה. אבל אין לנו מזל עם השופט הרננדס הרננדס, ולא בפעם הראשונה". תומאס רונסרו, הערוך הראשי של "אס", היה חריף בהרבה: "עם שופט אחר, ריאל מנצחת את הדרבי וקרובה יותר למאבק האליפות, הטעות של השופט מדהימה, פנדל ברור והוא לא ראה אותו".

וכיאה לתקשורת המדרידאית, "אס" העלה תמונה של השופט בכתבה שערך כשהיה בן 11 בלבד, ובה הצהיר שהקבוצה האהובה עליו היא ברצלונה והשחקנים האהובים עליו הם רומאריו ולאודרופ (שחקני בארסה).

איש השעה קארים בנזמה אמר בסיום: "אני חושב שהיה היום משחק טוב, קשוח מאוד. הם שלטו יותר במחצית הראשונה ואנחנו בשנייה. לדעתי הגיעה לנו יותר מנקודה, אבל זה הכדורגל. קאסמירו ואני התאמנו על המהלך הזה במהלך השבוע. לדעתי יכולנו להבקיע אפילו יותר, אבל לאובלק היו כמה הצלות טובות. הליגה רחוקה מלהיות גמורה".

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: בנזמה השווה בדקה ה-88, 1:1 בין אתלטיקו לבין ריאל מדריד

לכתבה המלאה
השופט הרננדס הרננדס מכריז בגיל 11 שהוא אוהד של בארסה. מתוך "אס", צילום מסך
עיתונות חוקרת. הרננדס הרננדס בגיל 11/צילום מסך, מתוך "אס"
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
אתלטיקו לא מצליחה לנצח את ריאל כבר עשרה משחקי ליגה ברציפות. סימאונה/רויטרס

מנגד, למרות הסיומת הנפלאה של לואיס סוארס, מבחינת אתלטיקו מדריד מדובר בעוד דרבי ליגה שהקבוצה לא מצליחה לצאת עם שלוש הנקודות. הקולצ'ונרוס לא הצליחו להכניע את הבלאנקוס במשחק ליגה מאז 2016 והרצף השלילי של אתלטיקו מדריד בדרבי בלה-ליגה עומד על 10. מדובר ברצף אי הניצחונות השלישי באורכו בדרבי של מדריד מבחינת אתלטיקו. הרצף השני הכי גרוע היה בין 1992 ל-1999 ועמד על 14, אך הרצף הגרוע ביותר נרשם בין השנים 2000 ל-2013 ועמד על 23 משחקי דרבי רצופים בליגה שאתלטיקו מדריד לא הצליחה לנצח.

שחקן אתלטיקו מדריד קוקה היה מאוכזב בסיום: "היינו טובים יותר באופן ברור. אם היינו עושים דברים טוב יותר במחצית השנייה, גם היינו יוצאים עם הניצחון. אנחנו יודעים מה הרמה של ריאל, שהיא אחת הקבוצות הטובות בעולם. שיחקנו נגד יריבה קשה עם הרבה פוטנציאל בחלק הקדמי. יהיו לנו עוד הזדמנויות למצח את ריאל מדריד בוונדה מטרופוליטנו". דייגו סימאונה הודה בסיום על מאבק האליפות: "זאת הולכת להיות דרך קשה עד הסוף, לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully