וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו עם שער ליגה שמיני, אלי דסה עם בישול שישי

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 20:04

צפו: קפטן הנבחרת כבש ב-0:5 של פרטיזן בלגרד על ראד, המגן הכין את השער הראשון ב-1:2 של ויטסה על אלקמאר במשחק הצמרת בהולנד

הבישול של אלי דסה במדי ויטסה מול אלקמאר/ספורט 1

ביברס נאתכו השווה הערב (ראשון) את מאזן שעריו בליגה הסרבית לזה של העונה שעברה, אחרי שכבש את שערו השמיני בדקה ה-35 מבישול של לזאר מרקוביץ' בדרבי החוץ מול ראד בלגרד שהסתיים ב-0:5 מוחץ. גם העונה נאתכו נזקק ל-22 משחקי ליגה כדי להגיע לשמונה שערים, אבל רגלו עוד נטויה. פיליפ הולנדר כבש בדקה ה-24, מרקוביץ' הוסיף את השלישי בדקה ה-49 וסיידובה סומא שנכנס במקום נאתכו בדקה ה-56 כבש גם הוא אחרי 10 דקות, לפני שפיליפ סטבאנוביץ' חתם. בדקה ה-72. פרטיזן צימקה את הפער מהכוכב האדום לשלוש נקודות, אבל למוליכה שני משחקים פחות.

* אלי דסה רשם בישול שישי העונה בליגה ההולנדית, כשוויטסה ניצחה 1:2 את אלקמאר במשחק הצמרת. מגן נבחרת ישראל ניצח במאבק על הכדור בצד ימין בדקה ה-31 והרים לרחבה לעבר לואיס אופנדה שהמשיך בנגיעה אל הרשת. דסה השלים 90 דקות, ראה כרטיס צהוב וקבוצתו צימקה את הפער מאלקמאר השלישית לנקודה בלבד.

* דיא סבע שיחק 86 דקות בהרכב אל נאסר, שניצחה 1:2 בבית את אל שרג'ע המדורגת שלישית באיחוד האמירויות. אל נאסר רביעית, מרחק חמש נקודות מהמוליכה אל ג'אזירה.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בניצחונה של זוריה לוגנסק 0:4 על לבוב. כל ארבעת השערים נכבשו עוד לפני הדקה ה-40, וזוריה במקום השלישי בליגה האוקראינית ובמרחק שמונה נקודות מהפסגה (עם משחק חסר).

* אחרי שחזר מפציעה ושיחק כמה דקות בגביע, אליאל פרץ חזר גם לליגה האוסטרית ושיחק 14 דקות כמחליף ב-0:4 של וולפסברגר בחוץ על ריד, כשקבוצתו התקדמה למקום החמישי. לעומתו, דור חוגי נעדר ממשחקה של סט. פולטן, שהובסה 4:1 בחוץ על ידי האלופה האוסטרית רד בול זלצבורג.

* תומר חמד נכנס כמחליף ושיחק 13 דקות ב-0:3 של וולינגטון פיניקס על פרת' גלורי בליגה האוסטרלית.

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס ונכנע בדקה ה-75 לשער של האמריקאי גבולי אריבי, שקבע 0:1 לזכות המארחת פאנטוליקוס. וולוס נותרה במקום השביעי בליגה היוונית.

עוד בוואלה!

ערן זהבי כיכב עם צמד, פ.ס.וו איינדהובן ניצחה 1:3 את פורטונה סיטארד

לכתבה המלאה
אלי דסה שחקן ויטסה מול מיירון בואדו שחקן אלקמאר. ANP Sport, GettyImages
ההתעקשות השתלמה. אלי דסה מחלץ את הכדור מרגלי מיירון בואדו/GettyImages, ANP Sport

* סלטיק, עדיין ללא ניר ביטון הפצוע, סיימה רק ב-0:0 מול דנדי יונייטד ובכך הכתירה רשמית את היריבה המושבעת ריינג'רס, שחגגה אליפות ראשונה אחרי עשור.

* עדן שמיר לא נכלל בסגל של סטנדרד ליאז', שהפסידה 1:0 בחוץ למוסקרון וכרגע נמצאת מחוץ לפלייאוף העליון בבלגיה.

* מאוויס צ'יבוטה לא שותף בניצחונה של לודוגורץ 1:4 בחוץ על ברואה, כשקבוצתו מובילה בבטחה את הליגה הבולגרית עם שמונה נקודות יתרון.

* ניר ברדע נותר על הספסל של הונבד, שהפסידה 1:0 בבית לקישברדה ומקדימה את הקו האדום בליגה ההונגרית בשלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully