וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל נשים

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 12:16

התואר הראשון בכדורסל נשים מתקרב עם משחקי חצי הגמר שיפגישו את מכבי רמת גן ואליצור חולון (17:00, 5PLUS) וקרב ענקיות בין מכבי אשדוד לאליצור רמלה (19:30, 5PLUS). שירה העליון: "לא תמיד הקבוצה הכי טובה מנצחת במשחקי גביע"

טיפאני מיטשל שחקנית אליצור רמלה עם הכדור. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
טיפאני מיטשל שחקנית אליצור רמלה עם הכדור/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

היכל הספורט החדש ביבנה על שם רלף קליין ז"ל יארח מחר (שני) את משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים. לאחר שבעונה שעברה הופסקה ליגת העל ומפעל גביע המדינה בדיוק לפני שלבי ההכרעה, יתחרו על התואר מכבי רמת גן, אליצור חולון, אליצור רמלה ומכבי אשדוד כשהיום הגיעו לאיגוד הכדורסל המאמנים והקפטניות למסיבת עיתונאים לקראת חצי הגמר. המשחק ייערך עם קהל לפי מתווה משרד הבריאות.

במשחק חצי הגמר הראשון יפגשו מכבי רמת גן ואליצור חולון (17:00, 5PLUS). "אנחנו נעולים על המשחק הזה כבר זמן רב. אנחנו מגיעים בתקופה לא טובה בליגה וטוב שיש לנו את הברייק הזה בגביע, אנחנו מוכנים ונבוא כדי להופיע גם ביום חמישי בגמר", אמר מאמן רמת גן רועי לזר לקראת המשחק, ואילו רועי אייזנברג מחולון הוסיף: "חובת ההוכחה היא עלינו, יש לנו נקודות תורפה, יש לנו גם נקודות זכות. אם נצליח להביא את הסגנון שלנו אני חושב שזו עונה שאפשר לעשות בה קפיצת מדרגה ולשים יד על אחד התארים ואולי לחלום על שניהם".

במשחק השני יפגשו מוליכת טבלת הליגה אליצור רמלה ומכבי אשדוד (19:30, 5PLUS) כשבמשחק ביניהן בשבוע שעבר בליגה ניצחה אשדוד. "רוצים לנצח קבוצה שמובילה את הליגה לאורך כל העונה בכל הקטגוריות, קבוצה שמשחקת באירופה ומנצחת שם. לבוא ולנצח אותה במעמד כזה יהיה הישג גדול עבורנו", אמר מאמן אשדוד גלעד כץ ומאמנת רמלה, שירה העליון הוסיפה מצידה כי: "לא תמיד הקבוצה הכי טובה מנצחת במשחקי גביע. הייתי בכל התרחישים, אשדוד קבוצה מצוינת וראינו את זה בשבוע האחרון. צריך לשחק את הכדורסל שאפיין אותנו מתחילת השנה. המשחק ביום חמישי לא קשור בכלום למשחק מחר, שתי הקבוצות לא הראו את מה שהם יודעות ויכולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully