וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניר קלינגר לא יעמוד לדין בעקבות ההרחקה נגד מכבי חיפה

7.3.2021 / 12:14

תובע ההתאחדות לכדורגל צפה באירועים ואחרי שקרא את הדו"ח של בן אברהם, החליט לא להגיש כתב אישום נגד מאמן הפועל תל אביב

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט לא להעמיד לדין את ניר קלינגר בעקבות הכרטיס האדום שהוא ספג בסיום ההפסד (2:1) של הפועל תל אביב למכבי חיפה ביום רביעי האחרון. רשף צפה באירועים המצולמים ואחרי שקרא את הדו"ח של השופט שלומי בן אברהם, החליט לא להגיש כתב אישום ולוותר על העמדה לדין.

קלינגר בין כה וכה היה אמור לעמוד על הקווים במשחק של הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע הערב (20:30, ספורט3), בגלל שהכרטיס האדום שספג היה אחרי שריקת הסיום. אם רשף היה מחליט על העמדה לדין, הוא היה מתייצב בבית הדין ביום רביעי, אבל התובע כאמור החליט לוותר והמאמן למעשה לא ירצה עונש הרחקה.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר עם השופט שלום בן אברהם, לצד עומרי אלטמן. אודי ציטיאט
יא ירצה עונש הרחקה קלינגר/אודי ציטיאט

מיד לאחר המשחק באמצע השבוע שעבר, קלינגר הורחק על ידי בן אברהם בשל מחאות ויציאה מחוץ לאיזור הטכני ורתח מזעם. המאמן נתפס על ידי המצלמות כשהוא צועק: "עד הסוף אני אלך איתו, עד בית הדין העליון. אתה פוגע לי בפרנסה, מילה לא אמרתי לך". שחקני הפועל תל אביב ניסו להרחיק מהמקום את המאמן, שלא הצליח להירגע והמשיך: "על מה אתה מרחיק אותי על מה? מה אמרתי לך?".

המאמן הסביר את הגרסה שלו למקרה: "באתי להרחיק את בן ביטון מהמקום כדי שלא יגיד דברים מיותרים ומ-15 מטרים החליטו ששמעו אותי אומר דברים? אני אלך עד בית הדין, אני צריך להיות על הקווים ולא ביציע. ניפגש בבית הדין ונבהיר את הכל. על מה הורחקתי? שיתן הוא את התשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully