וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו פתח בניצחון ה-16 ברציפות של פרטיזן בלגרד

קפטן הנבחרת שיחק 63 דקות ב-0:4 על באצ'קה פלאנקה בליגה הסרבית. תיקו למרציאנו והיברניאן, מלמד וסט. ג'ונסטון השתחלו ברגע האחרון לפלייאוף העליון בסקוטלנד

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשיטיינר/צילום: התאחדות הכדורגל, עריכת וידאו: ניר חן

חמישה ימים לפני שנבחרת ישראל פותחת את קמפיין מוקדמות המונדיאל במשחק ביתי מול דנמרק, הקפטן ביברס נאתכו שיחק הערב (שבת) 63 דקות בניצחונה של פרטיזן בלגרד 0:4 בחוץ על באצ'קה פלאנקה המדורגת אחרונה בליגה הסרבית. נאתכו איים פעמיים על השער בניסיון לכבוש בפעם ה-10 בליגה, לפני שפינה את מקומו לסיידובה סומא. איגור וויאצ'יץ', טאקומה אסאנו, הקפטן לזאר מרקוביץ' ונמניה יוביץ' כבשו בניצחון הליגה ה-16 ברציפות של פרטיזן, שעדיין מפגרת בשש נקודות אחרי הכוכב האדום בלגרד שתשחק מאוחר יותר.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
ועכשיו למשימה הלאומית. ביברס נאתכו/GettyImages

* אופיר מרציאנו, שאמור לפתוח בשער הנבחרת מול דנמרק וסקוטלנד, עמד בין הקורות ב-1:1 היברניאן בחוץ מול ליבינגסטון, במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה הסקוטית. היבס עלתה לפלייאוף העליון מהמקום השלישי.

* עוד בסקוטלנד: גיא מלמד שיחק 75 דקות בהרכב של סט. ג'ונסטון, שהשתחלה לפלייאוף העליון רק בזכות הפרש שערים, כשניצחה 0:1 את רוס קאונטי משער של גלן מידלטון בדקה ה-86 ובמקביל סט. מירן ספגה 1:1 מהמילטון בדקה ה-89 ופינתה לה את המקום השישי.

* בוריס קליימן, שחזר לסגל נבחרת ישראל, שמר על שער נקי ב-0:0 הביתי של וולוס מול אופי כרתים בפלייאוף התחתון ביוון.

* עוד ביוון: אמיר עגייב שיחק 19 דקות כמחליף בהפסדה של אטרומיטוס 1:0 בחוץ לפאס יאנינה בפתיחת הפלייאוף התחתון. קבוצתו עדיין שמונה נקודות מעל הקו האדום.

* דור ג'אן ישב על הספסל ולא שותף ב-0:3 של פאסוס דה פריירה על מוריירנסה. המארחת במקום החמישי בליגה הפורטוגלית, ממנו עולים למוקדמות הקונפרנס ליג.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully