וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עלול להיגמר בירידת ליגה: העונה הרעה של הפועל תל אביב

7.3.2021 / 15:00

הקפטן מנהל בוררות נגד המועדון, הזרים מאכזבים ורק השחקנים המשלימים יציבים. גם הדרבי אמור להסתיים במפלה (21:00, ספורט 5)

שחקן הפועל תל אביב ג'יי. פי. טוקוטו. ברגע: שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. ., אודי ציטיאט
אחד משבעה זרים תחת חוזה. טוקוטו/אודי ציטיאט, .

הפציעה של ג'סטין טילמן אמנם לא נראית חמורה, אבל היא תגרום לו לפספס הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) את הדרבי התל אביבי. שחקן הפנים של הפועל תל אביב הצטרף רק לפני כמה שבועות, נפצע במשחק הבכורה שלו בנס ציונה והצטרף גם הוא לרשימת הנעדרים של האדומים, שהולכת ומתארכת ממשחק למשחק.

מאז חזרה לליגת בעונת 2012/13 הפועל תל אביב רשמה רק שתי עונות שיכולות להיות מוכתרות כהצלחה. עונת 2013/14 תחת ארז אדלשטיין, ועונת 2017/18 תחת דני פרנקו. בשני המקרים היא בקושי ביצעה שינויים במהלך העונה. לפי אתר מנהלת הליגה, נכון לעכשיו מונה הסגל של האדומים 18 שחקנים. שניים כבר שוחררו, אחד חתם ולא הגיע, ובישראל נמצאים לא פחות משבעה זרים תחת חוזה, כשרק ארבעה יכולים להירשם בכל משחק.

שחקן הפועל תל אביב רג'י אפשואו מול שחקן בני הרצליה מקס היידגר. לירון מולדובן
הזר היחיד שפתח את העונה ועדיין משחק באופן קבוע. אפשואו/לירון מולדובן

הפועל תל אביב פתחה את העונה עם ארבעה זרים ושישה שחקנים ישראלים ברוטציה. עוד לפני פתיחת העונה היא החתימה את דקוואן קוק שלא יכול היה להגיע כי לא הסדיר את ענייני הדרכון שלו. אחד הישראלים ברוטציה, רז אדם, קיבל הודעה בקיץ שהוא יכול לעזוב לקבוצה אחרת בהשאלה, אך העדיף להילחם על מקומו למזלה של הקבוצה נשאר.

מתוך אותם 10 שחקנים, שניים שוחררו - וולטר למון ג'וניור שאכזב מאוד עזב אחרי ארבעה משחקים וחואקין שוכמן סיים את דרכו אחרי שמונה. זר נוסף, טאליב זאנה, שיחק רק שלושה משחקים, סחב פציעה במרפק שהסתבכה ועבר ניתוח בישראל. למרות שלא שיחק מנובמבר, הוא עוד בארץ.
ג'ון דיבלר גם כן פתח את העונה אבל סבל מפציעות והפך עם הזמן לזר חמישי שמתלבש רק אם יש פציעות, ובהפועל לא חסרות. במשחק אחד נגד ראשון לציון הוא קלע 17 נקודות, ובשמונה אחרים 2.8 נקודות. לא היה זר שקלע פחות ממנו בממוצע בשלוש העונות האחרונות בליגת העל.

רג'י אפשואו הוא למעשה הזר היחיד שפתח את העונה ועדיין משחק באופן קבוע בקבוצה, למרות שאת המשחק הקודם פספס בגלל קורונה. גם המחליפים הם לא סיפור הצלחה מבחינת עקביות - ג'יי פי טוקוטו, שבהפועל התלהבו מאוד מהיכולת שלו ומיהרו להחתימו לעוד עונה, נפצע פעם אחת, חזר, ונפצע לחודשיים לאחרונה. גייב יורק אמנם בריא, אבל בתקופה האחרונה קולע קצת יותר מ-8 נקודות למשחק בפחות מ-20 אחוז ל-3. טייריק ג'ונס נחשב לסיפור הצלחה עם פחות מ-10 נקודות למשחק, וכאמור טילמן שהצטרף לאחרונה נפצע כבר במשחק הבכורה שלו.

עוד בוואלה!

הערב בליגת העל: הפועל תל אביב תחפש סנסציה בדרבי ביד אליהו

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ים מדר מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ., אודי ציטיאט
המספרים מצוינים, אבל גם בגזרת מדר הפועל תל אביב לא רגועה/אודי ציטיאט, .

גם בגזרת הישראלים הפועל תל אביב לא רווה נחת. המספרים של ים מדר מצוינים, אבל כזכור הכוכב והקפטן של האדומים לקח את הקבוצה לבוררות על חוזהו בעונה הבאה. בר טימור נותן עונה אישית טובה, אבל דווקא אחד הניצחונות של קבוצתו הגיע בתקופה בה היה פצוע. יונתן מור הראה ניצוצות אך לא יציב ודניאל קופרברג עומד על 3 נקודות ו-2.3 עבירות למשחק.

לדרבי הערב הפועל עולה לא רק כאנדרדוג מובהק אלא כמועמדת לירידה, דבר שלא קרה מאז עונת 1998/9, אז הובסה ב-24 הפרש בכל אחד מהמפגשים עם הצהובים. מנגד, הפעם האחרונה בה היא העבירה עונה בלי ניצחון בדרבי הייתה בעונת 2016/17, והערב זה צפוי להיות המפגש האחרון בין הקבוצות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully