וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב יכבוש בכדור חופשי? ערן זהבי בעקבות השיא של ממפיס דפאי

ההולנדי כבש 7 שערים בעונה במצבים נייחים, הישראלי מתקרב אליו. וגם: למה אקס הפועל חיפה לא יספוג מזהבי (15:30, ספורט4)

תקציר ה-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן עם אייאקס/ספורט1

ערן זהבי יפתח היום בהרכב של פ.ס.וו איינדהובן נגד פורטונה סיטארד (ראשון, 15:30, ספורט4) וינסה להמשיך בכושר הפנטסטי שלו. החלוץ הישראלי כבש 10 שערים ב-2021 והציפייה היא שהוא ימשיך להגדיל את הכמות.

בשבוע שעבר זהבי הבקיע בבעיטה חופשית נגד אייאקס, כמה ימים אחרי שעשה זאת נגד אולימפיאקוס. מוקדם יותר העונה כבש מול ר.ק.ס ואלווייק במכה נייחת ויש לו כרגע שניים בליגה ואחד באירופה. בעונת 2014/15 ממפיס דפאי כבש 7 שערים בבעיטות חופשיות וזה שיא המועדון. זהבי ינסה להתקרב לשם ואולי גם לשבור את השיא בהמשך.

עד שזהבי ישבור את השיא של ממפיס יעבור עוד זמן, אבל היום החלוץ הוותיק יוכל להפוך לשחקן הישראלי עם הכי הרבה שערים בעונה אחת בהולנד. בן שהר כבר כבש 7 שערי ליגה במדי וילם 2 בעונת 2014/15 וזהבי כבר הגיע לשם. אם ישלח את הכדור לרשת היום, יעלה לפסגה.

פיט פלטהאוזן שוער פורטונה סיטארד. ANP Sport, GettyImages
"אנשים אומרים 'פיט שמן', אבל זה לא מעניין אותי". פלטהאוזן קורס אחרי 23 דקות בשבוע שעבר/GettyImages, ANP Sport

מי שלא יעמוד מול זהבי הוא אקס הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן. הסיפור של השוער בן ה-34 העסיק לא מעט את התקשורת המקומית בימים האחרונים. פלטהאוזן שגילה יכולת לא טובה עוד בימים שלו בישראל, חתם באופן מפתיע בסיטארד אחרי שזו מכרה את השוער המולדובי אלכסיי קושלב לג'ובילו איווטה מיפן והשוער הנוסף, יאניק ואן אוש נפצע. כמה מפתיע? מאוד.

אחרי שסיים את הקדנציה בהפועל חיפה, פלטהאוזן חתם באומוניה ניקוסיה, השתייך אליה במשך חצי עונה לא מוצלחת ורשם הופעה אחרונה ב-2:2 נגד אתניקוס ב-16 בדצמבר 2017. בהמשך שימש כשוער משנה באלקמאר, ישב בבית, חתם בטלסטאר מליגת המשנה בהולנד - אבל לא שיחק במדיה כלל אחרי שהעונה הופסקה בגלל הקורונה - ושוב הפך למובטל. המשחק הרשמי האחרון שלו בעצם היה באותו דצמבר 2017 בקפריסין. עד השבוע שעבר.

בהולנד הרימו גבה כשפורטונה החתימה את פלטהאוזן והתגלגלו מצחוק כשהוא פתח בשבוע שעבר נגד כרונינגן. השוער הוותיק נראה בעודף משקל, לא בכושר ואחרי 23 דקות הוא פשוט מתח שריר והוחלף. בהולנד לעגו ופלטהאוזן סיפר שהוא לוקח על עצמו על האשמה, בגלל שבקבוצה לא רצו שהוא ישחק עדיין והוא התעקש.

אתמול אמר: "בכדורגל או שמחמיאים לך, הוא שזורקים עלייך חרא. אני אוכל ביקורות לארוחת בוקר; יש כאלו שזה אולי מפריע להם, אבל אותי זה רק ממריץ. אנשים אומרים 'פיט שמן', אבל זה לא מעניין אותי. אני אתן לידיים ולרגליים שלי לדבר בשמי ואחזור חזק מתמיד".

אז פלטהאוזן לא ישחק היום ומי שיפתח הוא אותו קושלב שנמכר לקבוצה יפנית, אבל עדיין לא המריא למזרח. זה יהיה המשחק האחרון שלו בהחלט ובימים הקרובים הוא יצטרף לקבוצתו החדשה. בסיבוב הראשון ערן זהבי לא הצליח לכבוש מולו, אבל בהולנד משוכנעים שהפעם זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully