וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנטון קיד: "צפיתי עם דיוויד בלאט במשחקים של תמיר. מדהים שאנחנו יחד באותה קבוצה"

הזר החדש של הפועל ירושלים ירה ארבע שלשות בניצחון על מכבי ראשון לציון ונזכר בימים המשותפים עם בלאט האב בדרושפאקה. דאיניוס אדומייטיס: "זה הכדורסל שאנחנו צריכים לשחק"

שחקן הפועל ירושלים סטנטון קיד. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
ירה ארבע שלשות בניצחון. קיד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

300 האוהדים שהורשו להגיע אמש (שבת) מילאו פחות משלושה אחוזים מתכולת הארנה, אך עם או בלי קשר אליהם - אותם מעטים זכו לראות הפועל ירושלים אחרת מזו ששיחקה מאז תחילת העונה. האדומים פתחו את עידן התו הירוק בניצחון משכנע 84:97 על מכבי ראשון לציון; אמנם לא במשחק נוקאאוט כמו השניים שבהם הפסידו לה לאחרונה, אבל ימים יגידו אם היה זה ניצחון שמבשר על תחילתה של תקופה חדשה.

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
נותן קרדיט לאוהדים. אדומייטיס/דני מרון

עיקרי הדברים

  • - סטנטון קיד נזכר בימים עם דיוויד בלאט
  • - דאיניוס אדומייטיס נותן קרדיט לאוהדים
  • - המאבק על ראשות הטבלה נפתח מחדש?
שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט מול שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט. דני מרון
"מדהים לשחק איתו". בלאט/דני מרון

הזר החדש סטנטון קיד, שבמשחקו הראשון בקבוצה פגע ב-3 מ-7 לשלוש וקלע 13 נקודות, ביצע שדרוג סמלי הפעם וסיים עם 16 נקודות ו-4 מ-7 מחוץ לקשת. "ההשתלבות שלי כאן קלה. ביקשו ממני להישאר מי שאני, ולא העמיסו עליי ציפיות. נתנו לי את הזמן להיכנס לעניינים", אמר האמריקאי.

המקום שלו במשחק ההתקפה של ירושלים מזכיר לקיד את הימים שבהם שיחק אצל דיוויד בלאט בדרושפאקה. "יש לנו שני רכזים מצוינים, ג'ייקובן בראון ותמיר בלאט. אני מרגיש בנוח, וכשהם משחקים פיק אנד רול, זה מפנה אותי לעשות את הדברים שעשיתי אצל דיוויד - לזרוק מבחוץ ולתקוף את הסל. בלאט היה אחד המאמנים הטובים ביותר ששיחקתי עבורם. היינו רואים יחד משחקים של תמיר ביורוקאפ, ועכשיו להיות כאן ולשחק יחד איתו, זה מדהים. הוא רכז ומנהל משחק מצוין. הוא אמר לי לשים לב ולהיות כל הזמן בקשר עין איתו, והוא כבר ידאג למצוא אותי".

אוהדי הפועל ירושלים בזמן המשחק מול מכבי ראשון לציון. דני מרון
"הרגשה נהדרת". אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון

גם המאמן דאיניוס אדומייטיס החמיא לקיד: "אני מאוד מרוצה ממנו. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד, וגם יכול לעזור בהובלת הכדור. הוא שחקן חכם וקבוצתי".

על חזרת הקהל אמר הליטאי: "ההרגשה נהדרת. היו כאן רק 300 האוהדים, אבל הם הרעישו, וכולם התגעגעו אליהם. הם הביאו לנו אנרגיה. השחקנים התרגשו לשחק מולם. זה עורר אותנו בהגנה, היינו יותר נחושים, ובהתקפה קראנו טוב יותר את המצבים. זה הכדורסל שאנחנו צריכים לשחק".

שחקן הפועל ירושלים מלקולם היל עם סולימאן בריימו. דני מרון
התבססו במקום השני. שחקני הפועל ירושלים חוגגים בסיום/דני מרון

אחרי שפגעה ב-14 מ-38 לשלוש בניצחון החוץ בנהריה, ירושלים איפסה כוונות וירתה 13 מ-28. "הפעם היה לנו איזון הרבה יותר נכון בבחירת הזריקות", הסביר אדומייטיס. "אנחנו תלויים בקליעה לשלוש. אם יש זריקה פנויה, צריך לקחת אותה, ולא משנה אם אנחנו בשנייה החמישית של ההתקפה. אם לא ניקח, אולי נגיע לסוף השעון במצב הרבה פחות טוב".

בעקבות שני הניצחונות האחרונים התבססה ירושלים במקום השני בליגת העל עם מאזן 4:11, כשההפסד בשבוע שעבר באילת מותיר את מכבי תל אביב מעט מעליה עם 3:13. השתיים ייפגשו רק בעוד כחודש, ולמאבק על ראשות הטבלה תהיה העונה משמעות רבה יותר עם המעבר לסדרות פלייאוף.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully