וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לנשיאות ברצלונה יצאו לדרך, לאפורטה: "החשובות בהיסטוריה של המועדון"

הקטאלנים בוחרים נשיא חדש, על פי הסקרים לאפורטה המועמד המוביל. מוריבה התמוגג אחרי השער: "אקח את הזיכרון הזה איתי לקבר"

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ז'ואן לאפורטה, ויקטור פונט או טוני פריישה? אחד מהשלושה ישמש החל ממחר כנשיא ברצלונה, אחרי שהבחירות לנשיאות המועדון יצאו היום (ראשון) לדרך. הקלפיות יהיו פתוחות עד שעות הערב המאוחרות, כשההכרזה על המנצח צפויה אחרי חצות. אלפי אנשים כבר הצביעו, ביניהם גם כוכב הקבוצה, ליאונל מסי.

בתקשורת המקומית מעריכים שלאפורטה יהיה זה שיוכרז כמנצח, אחרי ששימש בעבר כנשיא המועדון (2003-2010). "מדובר בבחירות החשובות ביותר בהיסטוריה של המועדון", אמר לאפורטה לאחר שהגיע להצביע.

ברצלונה ממשיכה להיראות מצוין ב-2021. אמש הקבוצה של קומאן השיגה ניצחון ליגה עשירי ב-11 משחקים, 0:2 בחוץ על אוסאסונה. ליאו מסי בישל פעמיים לג'ורדי אלבה ולאילאיש מוריבה, הקשר הצעיר שכבש שער יפהפה לקראת הסיום והוכיח כמה כישרון טמון בו. היציבות של ברצלונה, במקביל לאיבוד הנקודות של אתלטיקו וריאל מדריד, מעמידה את הקטלאנים במרחק של שתי נקודות מהפסגה לפני הדרבי של מדריד.

רונאלד קומאן פרגן לכוכב הצעיר ואמר לאחר המשחק: "אילאיש הבקיע במשחק קשה, בזכות הגול הזה הרגנו את המשחק. בכל פעם שהוא נכנס מהספסל הוא מביא אקסטרה למשחק. שחקנים כמו אילאיש, פדרי, ריקי, אראוחו ומינגסה הם העתיד של המועדון הזה".

ומה היה לגיבור הניצחון להגיד? מוריבה הנרגש התקשה לעכל את השער שלו ואמר בסיום: "אני עדיין לא מאמין. ליאו נתן לי את הכדור, אני לא יודע אפילו איך חתכתי ולמזלי הכדור נכנס. לעולם לא אשכח את השער הזה, אקח את הזיכרון הזה איתי לקבר. אני מקדיש את השער להורים שלי".

מוריבה הוסיף: "אני תמיד חולם להבקיע, התחלתי לשחק כדורגל בגלל שאהבתי להבקיע שערים, אחרת הייתי הופך להיות שוער. יש הרבה תחרות באימונים, לא משנה אם אתה צעיר או לא. אנחנו צריכים ללמוד מהוותיקים. מסי אמר לי לבעוט ברחבה וזה מה שעשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully