וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו: "מרגיש עייף יותר מהשחקנים, גם אני זקוק למנוחה"

מאמן יובנטוס דיבר על העומס והסביר את הפתיחה הלא טובה של קבוצתו שהפכה פיגור לניצחון 1:3 על לאציו לפני הגומלין מול פורטו בצ'מפיונס. התגובות והמספרים

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
"ידענו שהמשחק היום יהיה כמו גמר גביע". פירלו/רויטרס

ביובנטוס עדיין לא הרימו ידיים על מאבק האליפות, ונראו שבעי רצון לאחר הניצחון אמש (שבת) 1:3 על לאציו, שהוריד את הפער מאינטר שבפסגה לשבע נקודות. הקבוצה של אנדראה פירלו פיגרה משער של אנחל קוראה, אך הצליחה להפוך בזכות שער של ראביו וצמד של אלברו מוראטה. בנוסף, הצליח פירלו להעניק מנוחה לחלק משחקניו לפני מפגש הגומלין בליגת האלופות עם פורטו בעוד שלושה ימים, כשכריסטיאנו רונאלדו פתח על הספסל ונכנס במקום מוראטה בדקה ה-69, במצב של 1:3.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם אלברו מוראטה. רויטרס
זכה למנוחה ונכנס למשחק רק בדקה ה-69. רונאלדו מחליף את מוראטה/רויטרס

התגובות

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו: "התחלנו לא טוב את המשחק וספגנו לאחר טעות לא מחוייבת, אבל התגובה שלנו הייתה טובה מאוד, מצד כל השחקנים. לא הורדנו את הראש, העלינו את הקצב וזה היה הדבר הכי חשוב. משחק הגומלין מול פורטו ישב לנו בראש. ידענו שהמשחק היום יהיה כמו גמר גביע. חלק מהשחקנים תופקדו בעמדות שונות ממה שהם רגילים והקריבו למען הניצחון. אני מרגיש יותר עייף מהשחקנים. גם אני זקוק למנוחה".

מבשל שער השוויון של יובנטוס פדריקו קייזה אמר בסיום: "שיחקנו נהדר, אבל רק לאחר שספגנו שער, שנכבש כתוצאה מטעות שלנו. הוכחנו שיש לנו לב, רוח לחימה ואני מאמין שנהיה בתמונה האליפות עד הסוף אם נשחק בצורה הזאת. לאציו הראתה שהיא קבוצה נהדרת, כך שמדובר בניצחון גדול שלנו. מצד שני, אנחנו חייבים לנצח קבוצות גדולות אם אנחנו רוצים לזכות באליפות".

המאמן המפסיד סימונה אינזאגי: "נראה שמה שעשינו במשחק לא הספיק והיינו צריכים לעבוד טוב יותר. זה הפסד כואב, במיוחד אחרי שכבר הובלנו 0:1. גם לאחר שספגנו את השוויון, פגענו במשקוף ואז בהתקפה מתפרצת הם כבשו את השער השני שלהם. אני חושב שהגיע לנו לצאת עם תוצאה טובה יותר".

שחקן יובנטוס אלברו מוראטה. רויטרס
היה מעורב ב-15 שערים של יובנטוס העונה. מוראטה חוגג/רויטרס

מספרים

* יובנטוס ספגה חמישה שערים העונה בליגה האיטלקית ב-15 הדקות הראשונות של המשחק, זאת לאחר שבכל העונה שעברה ספגה רק שניים ברבע השעה הראשונה.

* אלברו מוראטה היה מעורב העונה ב-15 שערים לזכות יובנטוס בסריה A (שבעה שערים ושמונה בישולים). שיא אישי של הספרדי באיטליה.

* יובנטוס עם ניצחון שביעי מתוך שמונה משחקי הבית האחרונים שלה מול לאציו בליגה, כשיחס השערים במשחקים אלו עומד על 5:19 לזכות הגברת הזקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully