וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריז סן ז'רמן וליון עלו בקלילות לשמינית הגמר

אלופת צרפת קיבלה בחזרה את אנחל די מריה והביסה 0:3 את ברסט. ריאן שרקי בן ה-17 הצטיין עם צמד ובישול ב-2:5 של ליון על סושו. לאנס ולוריין הופתעו

תקציר: ברסט - פריז סן ז'רמן 3:0/ספורט 2
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
צמד ועלייה לשמינית הגמר. אמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן השלימה הערב (שבת) את העבודה ועלתה בקלילות לשלב שמינית גמר הגביע הצרפתי לאחר שניצחה בקלילות 0:3 בחוץ את ברסט. אחת הבשורות המשמעותיות ביותר עבור מאוריציו פוצ'טינו היא חזרתו של אנחל די מריה ששב מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-66 במצב של 0:2 לפ.ס.ז'. קיליאן אמבפה כבש צמד לזכות הקבוצה מבירת צרפת (9 ו-73) כשבשני המקרים נהנה החלוץ מבישולים של מרקו וראטי. פאבלו סרביה כבש בתווך ואלופת צרפת נראית נהדר לפני הגומלין בליגת האלופות מול ברצלונה.

גם ליון עלתה לשמינית הגמר אחרי שהביסה 2:5 בבית את סושו מהליגה השנייה. רודי גרסיה עשה רוטציה והעניק מקום בהרכב לריאן שרקי בן ה-17, שכיכב עם צמד (45 ו-87) ובישול לג'ייסון דנאייר (77). לפני כן כבשו ג'אמל בנלאמרי (8) ומקסוול קורנה (10), כריסטיאן בדיה צימק עם צמד (41 ו-56).

ריאן שרקי שחקן ליון. Jean Catuffe, GettyImages
כישרון גדול. ריאן שרקי/GettyImages, Jean Catuffe

שתי הפתעות גדולות היו מוקדם יותר: רד סטאר מהליגה השלישית הדיחה את לאנס עם ניצחון 2:3 בזכות שער של המחליף אלן דזנאבה בדקה ה-90, ולה פי מהליגה הרביעית הדהימה עם 0:1 על לוריין שמעדיפה להתמקד בקרבות ההישרדות בליג 1.

מץ לא התרגשה מהביקור אצל ולנסיין והביסה אותה 0:4, ואילו מונפלייה נמנעה מהדחה בזכות 1:2 דרמטי על אולימפיק ד'אל מהליגה החמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully