וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו משחקי מוקדמות המונדיאל של סוף מרץ בדרום אמריקה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 15:27

ההתאחדות הדרום אמריקאית הודיעה על הדחייה באופן רשמי. הסיבה: חשש גדול מכך שקבוצות לא ישחררו את שחקניהן למשחקים

תקציר: אורוגוואי - ברזיל 2:0/ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל של דרום אמריקה הודיעה על דחיית משחקי מוקדמות המונדיאל שהיו אמורים להתקיים בסוף החודש ביבשת. בבית הדרום אמריקאי היו צריכים להתקיים שני מחזורים ובסך הכול 10 משחקים, אבל בגלל שפיפ"א הודיעה שבסבב הזה היא לא תחייב קבוצות לשחרר שחקנים, בדרום אמריקה החליטו להקדים תרופה למכה ולא להמתין עד שעוד ועוד נבחרות ייפגעו כששחקניהן לא ישוחררו.

בניגוד לעבר, אז קבוצות חויבו לשחרר שחקנים למשחקים רשמיים של הנבחרות שלהם, פיפ"א הודיעה שהפעם - בצל הקורונה כמובן - הן לא חייבות לעשות זאת. באנגליה למשל, נדרשים 10 ימי בידוד לכל מי שמגיע מדרום אמריקה והקבוצות התכוננו לסרב לתת לשחקנים שלהן לטוס.

שחקני נבחרת ברזיל רוברטו פירמינו, טיאגו סילבה, מרקיניוס. רויטרס
יתאחדו בהזדמנות אחרת. שחקני ברזיל/רויטרס

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר לפני כמה ימים: "אני חושב שכל הקבוצות יסכימו שאנחנו לא יכולים פשוט לתת לחבר'ה לטוס, כל עוד אין פתרון לכך שהם יוכלו לשחק מיד אחרי שיחזרו. אני מבין את הרצונות של ההתאחדויות לכדורגל, אבל אנחנו בתקופה בה אי אפשר שכולם יהיו מרוצים".

כעת עולה השאלה אם יידחו גם משחקים בודדים במוקדמות באזור האירופי. אולה גונאר סולשיאר, למשל, אמר לפני כמה ימים שלא בטוח שמנצ'סטר יונייטד תסכים לשחרר את ברונו פרננדש למשחקים של נבחרת פורטוגל, מכיוון שמולדתו היא מדינה אדומה על פי אמות המידה בבריטניה, וכשהוא ישוב הוא יחוייב בבידוד של 10 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully