וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: גלאזגו ריינג'רס הבטיחה רשמית זכייה באליפות - לראשונה זה עשור

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 16:38

מועדון הפאר, שכבר הידרדר עד הליגה הרביעית, השלים את הזכייה בתואר אחרי שסלטיק הסתפקה ב-0:0 ביתי מול דנדי. כעת סלטיק עלולה לחלוק כבוד ליריבה השנואה בשבוע הבא, אוהדי ריינג'רס כבר עקצו עם מטוס שעף מעל האצטדיון שלה ועליו שלט: "עכשיו אתם רואים אותנו?"

אוהדי גלאזגו ריינג'רס חוגגים ברחובות/טוויטר

לאחר יותר מעשור בו לא רק שלא זכתה בתואר האליפות, אלא גם נאלצה לעלות מחזרה מהליגה הרביעית, גלאזגו ריינג'רס הבטיחה היום (ראשון) באופן רשמי זכייה באליפות סקוטלנד. אתמול הקבוצה של סטיבן ג'רארד פגשה את סנט מירן במסגרת המחזור ה-32 והביסה אותה 0:3.

היום סלטיק יכלה לדחות מעט את הקץ, לפחות רשמית, אבל לא הצליחה לנצח את דנדי יונייטד, הסתפקה ב-0:0 מאכזב, ואיפשרה לקבוצה של סטיבן ג'רארד לחגוג תואר ראשון מאז 2011.

כעת לריינג'רס יש 88 נקודות מ-32 משחקים - 20 נקודות יותר מאשר לסלטיק, והיא הבטיחה זכייה באליפות בפעם ה-55 בתולדותיה.

בשבוע הבא מצפה לריינג'רס דרבי מול היריבה העירונית, והמשמעות היא ששחקני סלטיק ייאלצו ליטול חלק ב"משמר הכבוד", טקס כיבוד האלופה הנהוג בליגה הסקוטית כשהאלופה הנכנסת מגיעה לאחר שהוכתרה.

אגב, אוהדי האלופה שבדרך לא חיכו שהעניינים יהפכו לרשמיים, ועל אף שהוטל סגר ברחבי בירת סקוטלנד בשל הקורונה, הם יצאו לרחובות העיר כדי לחגוג ולשיר. היום, בדקה ה-6 למשחק של סלטיק, אוהדי ריינג'רס הטיסו מטוס ועליו שלט שבו נכתב: "האם עכשיו אתם יכולים לראות אותנו? #אליפות 55". כמו כן, זיקוקים נזרקו לאצטדיון.

שחקני ריינג'רס חוגגים עם ריאן קנט. Ian MacNicol, GettyImages
בדרך לאליפות ראשונה מזה עשור. שחקני ריינג'רס חוגגים/GettyImages, Ian MacNicol
אוהדי גלאזגו ריינג'רס חוגגים זכייה באליפות. Mark Runnacles, GettyImages
יודעים לחגוג. אוהדי ריינג'רס/GettyImages, Mark Runnacles

ערב פתיחת העונה, בסקוטלנד דיברו ללא הרף על האפשרות שסלטיק תשבור שיא ותזכה באליפות עשירית ברציפות לראשונה בהיסטוריה (השיא עומד של תשע). אלא שריינג'רס פתחה מבערים ועם אחוזי הצלחה מסחררים, הוליכה את הטבלה בפער דו ספרתי משלב מוקדם מאוד.

הג'רס מנעו מסלטיק לשבור את שיא הזכיות הרצופות, אבל חשוב מכך: זכו בתואר בפעם הראשונה מאז 2010/11. ב-10 השנים האחרונות הם חוו משבר עצום, הורדו לליגה הרביעית בגלל חובות כספיים כבדים, חזרו לקדמת הבמה עקב לצד אגודל ולבסוף השלימו את העבודה. האליפות ה-55 בהיסטוריה של המועדון (ארבע יותר מסלטיק) היא ללא ספק אחת המתוקות בתולדותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully