וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ובישול לרפאלוב באנטוורפן, גיא מלמד ניצח את אופיר מרציאנו

שחקן העונה בבלגיה כיכב ב-2:4 על קורטרייק. חלוץ סט. ג'ונסטון (57 דקות) היה שותף ל-0:1 על היברניאן וקבוצתו עדיין במאבק על הפלייאוף העליון. 10 דקות לסולומון בניצחון של שחטאר בדרבי

תקציר: ויטסה - ונלו 0:2/ספורט 1

גיא מלמד שיחק הערב (שבת) 57 דקות בניצחונה של סט. ג'ונסטון 0:1 בבית על היברניאן במחזור הלפני אחרון בעונה הסדירה בסקוטלנד, וגבר בכך על אופיר מרציאנו בדרבי הישראלי. שוער הנבחרת נכנע לשמאלית מסובבת של ליאם קרייג בדקה ה-16 וסט. ג'ונסטון עדיין במאבק על הפלייאוף העליון, בפיגור שתי נקודות מסט. מירן השישית. היבס שלישית עם 52 נקודות.

* ליאור רפאלוב פתח ונתן 73 דקות מצוינות ב-2:4 הדרמטי של אנטוורפן על קורטרייק. הקבוצה של רפאלוב נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20 אחרי שעבדולאיה סק הורחק. אלא שבדקה ה-28 שחקן העונה בבלגיה העלה את קבוצתו ליתרון בפנדל. בדקה ה-54 המארחת קיבלה פנדל נוסף, אך הפעם ג'ורדן לוקאקו בעט משום מה והחמיץ. אולם, כעבור דקה רפאלוב בישל למקסים לה מארשאנד את ה-0:2 למרות החיסרון המספרי. האורחים לא נשברו וחזרו למשחק עם צמד מהיר (56 ו-67), אבל דידייה לאמקל קבע 2:3 (72) ובישל לוורסטראטה את הרביעי בדקה ה-85.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-80 וסייע לשחטאר דונייצק לשמור על ה-0:1 בדרבי מול אולימפיק דונייצק. שחטאר נותרה בפיגור נקודה מהמוליכה האוקראינית דינמו קייב, לה משחק חסר.

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. Quality Sport Images, GettyImages
שותף כמחליף. מנור סולומון/GettyImages, Quality Sport Images

* דור מיכה ואסף צור נותרו על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה ב-0:0 בחוץ מול המוליכה אומוניה ניקוסיה בפלייאוף העליון בקפריסין. אנורתוזיס רביעית ובמרחק שבע נקודות מהפסגה.

* בן שהר חזר להרכב אפואל ניקוסיה ושיחק 85 דקות ב-1:1 בחוץ מול פאפוס במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. אפואל במקום השמיני עם שתי נקודות פחות מפאפוס ושבע נקודות מעל הקו האדום.

* אמיר עגייב שיחק 45 דקות ב-1:1 של אטרומיטוס נגד אסטרס טריפוליס במחזור ה-25 ביוון. שחקן הכנף הישראלי פתח, אבל הוחלף עם פתחית המחצית השנייה.

* אריאל הרוש ישב על הספסל של הירנביין, שגברה 0:3 על דן האח.

* גידי קאניוק השלים 90 דקות בהפסד של נאקון רצ'אסימה 1:0 לפרצ'ואפ בליגה התאילנדית.

* לכיה גדנסק, ללא קני סייף הפצוע, סיימה ב-2:2 בחוץ מול פודבסקידז'ה בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully