וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן סגר מעגל: "לא ריחם על חטאפה והותיר אותה רועדת"

חלוץ ויאדוליד כבש לראשונה מאז המפגש הקודם עם היריבה וקיבל את הציון הגבוה בקבוצה: "לא הפסיק לעבוד ולעזור לקבוצה"

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד. Octavio Passos, GettyImages
שער רביעי העונה. וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

ב"מארקה" אמנם ציינו היום (שבת) אחר הצהריים ש"ריאל ויאדוליד סגרה מעגל" עם הניצחון שלה על חטאפה, אבל לא רק היא. גם שון וייסמן סגר מעגל. ב-2 בינואר הסגולים-לבנים ניצחו את חטאפה 0:1 בחוץ משער של החלוץ הישראלי ולאחר מכן יצאו למסע ארוך במדבר. שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, הסתבכות מחודשת בתחתית ודיבורים על החלפת המאמן.

היום וייסמן שוב כבש ו-ויאדוליד שוב ניצחה. ה-1:2 של הישראלי וחבריו הרחיק אותם זמנים שלוש נקודות מהקו האדום וכעת הם מחזיקים אצבעות שקבוצות התחתית האחרות לא יצברו נקודות. פביאן אוריאנה המבריק בישל את שני השערים של ויאדוליד, נבחר ל"איש המשחק" וסחט מחמאות (ב"אס" כתבו: "עם אוריאנה אפשר להאמין"), אבל גם וייסמן צוין לטובה בכל מקום.

ב-eldesmarque נתנו לחלוץ הישראלי ציון 7, כמו לצ'יליאני, וכתבו: "הוא היה שותף למהלך של השער הראשון, כבש את השני ונותר מלך השערים של הקבוצה העונה. הוא לא הפסיק לעבוד, סייע להגנה וסיים את המשחק מותש אחרי כל ההשקעה".

וייסמן שחגג שער רביעי בליגה הספרדית, קבע היום 0:2 בדקה ה-24. אוריאנה הגביה משמאל אחרי פריצה פנטסטית, השוער האורח דויד סוריה הסיט והחלוץ נגח למשקוף ופנימה. ב"אל מונדו דפורטיבו" כתבו: "וייסמן כבש את השני והותיר את חטאפה רועדת". ב-eldesmarque הוסיפו: "וייסמן לא ריחם על חטאפה. תשע דקות אחרי שאוסקר פלאנו נגח פנימה, גם הוא הבקיע בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully