וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן עברה מוקש בזכות כובשים בלתי צפויים והתקרבה לאינטר

הרוסונרי התגברו על הרכב חסר מאוד וניצחו 0:2 בוורונה בזכות שערי ליגה ראשונים של קרוניץ' (27) ודאלוט. הפער מהפסגה: 3 נקודות. ניצחונות לרומא ונאפולי

דיוגו דאלוט שחקן מילאן. רויטרס
ממנו לא ציפו לשער. דיוגו דאלוט/רויטרס

כמו במחזור אמצע השבוע, גם במחזור ה-26 מילאן שיחקה לפני אינטר, אבל הפעם היא עשתה את זה בהצלחה, עם 0:2 בחוץ על ורונה שצימק את הפער מהנראזורי לפחות עד מחר לשלוש נקודות. רומא ניצחה את גנואה 0:1 ונאפולי גברה 1:3 על בולוניה. קרוטונה הפתיעה עם 2:4 על טורינו, פיורנטינה חילצה 3:3 דרמטי מול פארמה בדקה ה-94 וראג'ה נאינגולן הציל את קליארי עם 2:2 מול סמפדוריה בדקה ה-96.

seperator

ורונה - מילאן 2:0

למרות הרכב חסר מאוד ותקופה לא טובה (ניצחון בודד בארבעת המחזורים הקודמים) ידעו הרוסונרי לצלוח מוקש במגרש לא פשוט, בו נאפולי הפסידה לאחרונה וגם יובנטוס השיגה רק נקודה בשבוע שעבר. שני המפגשים האחרונים בין הקבוצות לא הוכרעו, אבל הפעם מילאן קיבלה שערים ממקורות בלתי צפויים. תחילה ראדה קרוניץ' סובב כדור חופשי פנטסטי בימין אל החיבורים בדקה ה-27 וחגג שער ליגה ראשון העונה, ובדקה ה-50 היה זה המגן הפורטוגלי דיוגו דאלוט שפתח כמגן שמאלי והפציץ בימין את שער הבכורה שלו בסרייה A. .

עוד בוואלה!

בגיל 39: זלאטן איברהימוביץ' חוזר לסגל של נבחרת שבדיה

לכתבה המלאה
שחקן רומא, ג'אנלוקה מאנצ'יני, כובש בנגיחה נגד גנואה. Paolo Bruno, GettyImages
ארבעה שערים העונה, כולם בנגיחות. ג'אנלוקה מאנצ'יני מכריע/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - גנואה 0:1

רצף 16 המשחקים ללא הפסד באולימפיקו נקטע על ידי מילאן, אבל מול קבוצות אמצע הטבלה והתחתית רומא מסתדרת וכך קרה גם הפעם. נגיחה של ג'אנלוקה מאנצ'יני בדקה ה-24 הכריעה את המשחק וזה היה השער הרביעי של הבלם העונה - כולם עם הראש. האורחת קיוותה לרשום ניצחון חוץ ראשון על הג'אלורוסי מאז ינואר 1990, אבל לא הייתה קרובה וחזרה הביתה ללא נקודות.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג שער. Francesco Pecoraro, GettyImages
פעם שמינית שהוא כובש את השער הראשון במשחק. לורנצו אינסינייה/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - בולוניה 1:3

אחרי ששר יחד עם זלאטן בפסטיבל סן רמו, סינישה מיכאילוביץ' הגיע לאצטדיון דייגו מראדונה, שם כבר הפתיע את נאפולי בעונה שעברה (1:2), אבל הפעם יצא ללא נקודות. המדורגת שישית אמנם נותרה מתוסכלת מה-3:3 הדרמטי מול ססואולו, אבל האריכה את הרצף הביתי לחמישה ניצחונות. בפעם השמינית העונה (יותר מכל שחקן אחר בליגה), לורנצו אינסינייה כבש את השער הראשון במשחק, כשהעלה את נאפולי ליתרון בדקה השמינית אחרי בישול בעקב של פיוטר ז'לינסקי. הפולני הכין בדקה ה-65 גם למחליף ויקטור אוסימן שהציג את המהירות האדירה שלו במתפרצת, רוברטו סוריאנו (73) קטע למארחת רצף של 442 דקות ללא ספיגה בבית עם טיל בימין מ-14 מטרים, אבל אינסינייה הרגיע בחלוף שלוש דקות עם השני שלו במשחק וה-13 העונה בליגה, אחרי שחטף כדור וירה בשמאל.

משחקים נוספים

פיורנטינה - פארמה 3:3
לפיורנטינה: לוקאס מרטינס קוארטה (28), ניקולה מילנקוביץ' (42), סימונה יאקופוני (עצמי, 94). לפארמה: יוראי קוצקה (32 בפנדל), יסמין קורטיץ' (72), ולנטין מיחאילה (90)

קרוטונה - טורינו 2:4
לקרוטונה: סימי (27 בפנדל ו-54), ארקדיוש רצה (80), אדם אונאס (90+4). לטורינו: רולאנדו מנדראגורה (45), טוני סנאבריה (84)

סמפדוריה - קליארי 2:2
לסמפדוריה: ברטוש ברשינסקי (78), מנולו גביאדיני (81). לקליארי: ז'ואאו פדרו (11), ראג'ה נאינגולן (90+6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully