וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באתלטיקה: חנה קנייזבה-מיננקו לא עלתה לגמר

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 15:33

קופצת המשולשת הישראלית סיימה במקום ה-10 במוקדמות ונותרה מחוץ לגמר. בשישי: סלאם באיולין-טפרי הגיעה שישית בגמר 3,000 מ'

קופצת ישראלית חנה קנייזבה מיננקו. רויטרס
"ידעתי שאני לא בשיאי כרגע". חנה קנייזבה-מיננקו/רויטרס

אכזבה לחנה קנייזבה-מיננקו באליפות אירופה באולם הנערכת בפולין. הקופצת הישראלית סיימה רק במקום ה-10 במוקדמות תחרות הקפיצה המשולשת ולא הצליחה להעפיל לגמר, אליו עלו רק שמונה הראשונות. למרות זאת, יש לציין כי מדובר בתחרות ראשונה של הקופצת אחרי כשנה וחצי, במהלכן סבלה מפציעה בקרסול ולאחר מכן הושבתה גם בגלל משבר הקורונה.

קנייזבה-מיננקו קפצה 13.37 מטרים בקפיצה הראשונה, שיפרה ל-13.73 בקפיצה השנייה וסיימה עם 13.69 בקפיצה השלישית. התוצאה הזו רחוקה משמעותית משיאה האישי, שהוא גם שיא ישראל ועומד על 14.78 מטרים. "ידעתי שאני לא בשיאי כרגע, אך למרות זאת היה לי חשוב להגיע ולהתחרות ברמה הבינלאומית לאחר השנה וחצי האחרונות", סיכמה הקופצת. "קיוויתי להפתיע באליפות אך לצערי לא הצלחתי. כעת אני מסתכלת קדימה, אמשיך להתאמן קשה ולעשות מה שצריך על מנת להשיג את התוצאות שאני מצפה מעצמי".

אתמול סיימה סלאם באיולין-טפרי במקום השישי בגמר ריצת 3,000 מטר, כשעצרה את השעון על זמן של 8:49:13 דקות. לאחר הגמר אמרה: "התרגשתי מאוד לפני הגמר והייתי כבר מוכנה לעלות ולרוץ, לקחתי את ההובלה בתחילת הריצה והרגשתי טוב מאוד, ניסיתי לשמור על הרמה עד הסוף ולהישאר בין המובילות, אך לא הצלחתי בכך. אני שמחה וגאה בהופעה שלי, זאת הופעה ראשונה שלי באליפות בינלאומית ואני מסופקת מהתוצאות שהשגתי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully