וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כובש, ולא רק על כר הדשא": מונס דאבור מככב בליגת האונליין של הבונדסליגה

עודכן לאחרונה: 6.3.2021 / 7:47

חלוץ הופנהיים שכבש ארבעה שערי ליגה העונה מייצג את קבוצתו גם בטורניר הפיפ"א הרשמי של הבונדסליגה: "קל הרבה יותר לכבוש בפלייסטיישן מאשר במציאות"

השער של מונס דאבור במהלך המשחק של הופנהיים מול ורדר ברמן/ספורט 1

במקביל למשחקי הליגה שנערכים מדי שבוע, קבוצות הבונדסליגה משחקות מדי שבוע גם בליגת האונליין, המפגישה מדי שבוע את שחקני הפיפ"א הטובים בגרמניה. לכל אחת מקבוצות הליגה מספר נציגים המייצגים אותן בתחרויות אלו. מדובר בדרך כלל בשחקנים מקצוענים שהקדישו את כל חייהם למשחקי פלייסטיישן בכלל ופיפ"א בפרט. גם להופנהיים יש שחקן פלייסטייישן מקצועי, אך בניגוד לשאר הקבוצות, הוא משחק גם על כר הדשא. מדובר בלא אחר מאשר חלוץ הקבוצה, מונס דאבור, לו סיומת קטלנית, כך מסתבר, גם במשחקי טלוויזיה. "דאבור כובש, ולא רק על כר הדשא", נכתב באתר הרשמי של הבונדסליגה.

"קל הרבה יותר לכבוש בפיפ"א מאשר במציאות", אמר דאבור שכבש ארבעה שערים עד עתה בבונדסליגה ולקח חלק במשחקי הליגה במהלך סוף השבוע. "מי שמבין כדורגל, יכול להפוך לשחקן פיפ"א טוב יותר. אין ספק שהבנת המשחק משפרת ביצועים. שחקני כדורגל מקצוענים יודעים לקרוא את המשחק בצורה שונה, וזה נותן להם יתרון קטן על פני שחקנים שלא משחקים גם על כר הדשא בצורה מקצוענית".

"ברור שהרבה יותר נחמד לשחק בבונדסליגה האמיתית ולא בווירטואלית", הוסיף החלוץ, שהפסיד במשחק הראשון 4:0 ולאחר מכן סיים ב-1:1 מול אחד השחקנים הטובים בליגה. "נכון, כשאני משחק על כר הדשא הלחץ גדול יותר, אבל אני הרבה יותר שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully