וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "אמבפה יכול להפוך ליורש שלי. יש לו מהירות ודריבל מטורפים, כמו שלי"

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 15:42

שחקן העבר האגדי הילל את כוכב פ.ס.ז': "אני רואה אותו משחק, ורואה את עצמי". מקורבי ניימאר: הוא יהיה כשיר לגומלין מול ברצלונה

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מחמאות יוצאות דופן. אמבפה/רויטרס

פלה טוען: קיליאן אמבפה מסוגל להפוך ליורש שלי. שחקן העבר הברזילאי האגדי התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי וסיפק אמירות מפתיעות על הכוכב העולה של פריז סן ז'רמן.

"הוא יכול להיות כוכב בקנה המידה שלי. אני לא מתלוצץ", אמר. "אני רואה את המהירות שלו, ורואה שם את עצמי. הוא חלוץ שחושב מהר וכשהכדור מגיע אליו, הוא כבר יודע מה הוא יעשה איתו. הוא תמיד מוצא את הפיתרון הכי טוב עם הכדור. אלו דברים חשובים מאוד בכדורגל של ימינו. ולצד זה, הוא מוסיף מהירות מטורפת ודריבל אדיר - בדיוק כמוני".

פלה בן ה-80 נוהג להלל את אמבפה לעיתים קרובות. באפריל 2019 הוא אמר עליו: "אמבפה אינטליגנטי, מהיר ובלתי צפוי. יש הרבה שחקנים עם נתונים פיזיים טובים, אבל אף אחד לא בלתי צפוי כמוהו. מגיע לו לזכות בכדור הזהב. הוא מנסה לחקות אותי, וזה דבר טוב עבור כישרון כמוהו".

ניימאר פריז סן ז'רמן. רויטרס
יחזור בזמן? ניימאר/רויטרס

עוד בפריז סן ז'רמן: מקורבי ניימאר אופטימיים לגבי האפשרות שהוא יהיה כשיר למשחק הגומלין מול ברצלונה מול בעוד חמישה ימים. מאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו אמר היום בנושא: "ההתאוששות שלו מתקדמת בקצב טוב ונראה בימים הקרובים אם הוא יוכל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully