וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה קרובה לשכנע את מסי להישאר, מרוצה מהמהפך של דמבלה ואורבת לסלאח

מקורבי הפרעוש טוענים שהשיפור בתוצאות ובאווירה מקרבים את החוזה החדש. גם הצרפתי קרוב להמשיך אחרי שעשה שינוי קיצוני בהרגלי האכילה והשינה, המצרי ש"לא מסתדר" עם קלופ על הכוונת

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:0/ספורט 1

אחרי תקופה ארוכה של חששות ודאגות מההווה והעתיד, ברצלונה שוב אופטימית. הניצחונות האחרונים בליגה שהשאירו את הקטלאנים בתמונת האליפות וההעפלה הדרמטית לגמר הגביע הספרדי, הפיחו תקוות מחודשות בקאמפ נואו, וזה כולל גם את ליאו מסי.

לפי "אל צ'ירינגיטו", מסי "קרוב מתמיד" להחליט על הישארות בקבוצה בעונה הבאה. הפרעוש אמנם ממתין לתוצאות הבחירות לנשיאות המועדון כדי לדעת מה יהיו היומרות והתקציב של הקבוצה בעתיד הנראה לעין, אבל לפי הדיווח, "מקורביו מדווחים שהוא שוב מרוצה מאוד במועדון, ושמח להתחרות שוב על תארים".

לפי דיווח אחר, מסי קרוב להשתכנע להישאר בברצלונה גם משום שקיבל הבטחה מהמועמד המוביל לנשיאות ז'ואן לאפורטה לפיה "המועדון יעשה הכל כדי להחתים את ארלינג הולאנד בקיץ".

ליאונל מסי חוגג עם שחקני ברצלונה. מתוך האתר של ברצלונה, אתר רשמי
שוב מחייך. מסי/אתר רשמי, מתוך האתר של ברצלונה

בברצלונה מרוצים גם מהמהפך של עוסמאן דמבלה, שהפך לשחקן מפתח בקבוצה. מסתבר שמאחורי השיפור ביכולת עומד מהפך באורח החיים של שחקן הכנף הצרפתי: לפי ESPN, דמבלה שכר לאחרונה שף פרטי ושינה את הרגלי התזונה שלו, שהיו בעייתיים. כמו כן, שינה דמבלה את הרגלי השינה שלו וסיגל לעצמו אורח חיים ספורטיבי יותר, שעוזר לו לשמור על כושר אופטימלי.

לפי "אס", שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של ברצלונה הוא מוחמד סלאח. הכוכב המצרי של ליברפול הוחלף אמש על ידי יורגן קלופ בהפסד לצ'לסי, ולפי דיווחים בממלכה, חלה הידרדרות ביחסיו עם המאמן. ברצלונה "מחכה להזדמנות" כדי לפתות את סלאח, אותו סימנה כבר לפני זמן רב.

גם באנגליה מסבירים למה זה אפשרי. מייקל אואן, כוכב העבר של ליברפול שמשמש כיום כפרשן, טוען שבין סלאח לחברו להתקפה סאדיו מאנה יש מתיחות קשה, על רקע הדעיכה הקשה של ליברפול. לדברי אואן, מאנה מנסה לא ליפול ברחבה ונמנע מלסחוט פנדלים, כי הוא לא רוצה שסלאח יכבוש מהנקודה הלבנה: "לא הבנתי למה הוא לא נפל ברחבה כשהוכשל מול צ'לסי", אמר אואן, "הוא עשה משהו דומה לפני שבוע... אני תוהה, וזה עלול להישמע כמחשבה מוזרה שמחלחלת לי לראש - סלאח הוא בועט הפנדלים, ואם מאנה מקבל הזדמנות לכבוש הוא חושב לעצמו - 'אני הולך לכבוש, ואם אפול, סלאח יקבל עוד פנדל'... זו נשמעת עוד תיאוריה, אבל הוא וסלאח לא מוסרים אחד לשני. אנחנו רואים אנוכיות, חוסר שביעות רצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully