וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בית"ר: "חוגג איבד את זה מרוב עצבים, ואני יכול להבין אותו"

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 12:56

בבוקר שאחרי ההפסד הצורב לבני סכנין, התייצב הבעלים הנסער בבית וגן והבהיר לשחקנים שהוא דורש מהם יותר אופי ומחויבות: "ההתנהגות שלכם לא מכבדת את המאמנים ואת המועדון". מוני ברוש: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון של כל המערכת"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

בבוקר שאחרי ההפסד 3:2 לבני סכנין בטדי, הרוחות בבית"ר ירושלים עדיין סוערות. בעלי הקבוצה משה חוגג הגיע היום (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן כדי לשוחח עם השחקנים. בשיחה ביקר חוגג את השחקנים על המחסור באופי ובמחויבות שהראו לטענתו במשחק אמש, ודרש מהם להגיע לפלייאוף העליון "לא חשוב איך".

לדברי גורם בבית"ר ירושלים, "חוגג דיבר עם השחקנים בעיקר על הדרך ועל המחויבות. הוא דרש מהם אופי יותר חזק, רצה לראות מהם יותר מוטיבציה וכבוד למשחק, ובעיקר דיבר על זה שלא מעניין אותו איך, אבל שיגיעו לפלייאוף העליון".

חוגג אמר לשחקנים: "זה כאילו לא באתם למשחק. אי אפשר לנצח בלי נשמה. לעזאזל הכדורגל, קודם כל תביאו לב ואופי למגרש. השחקן הכי צעיר בקבוצה (אביאל זרגרי) מקבל הכי הרבה כרטיסים ואני אוהב את זה. תראו את מרקו ינקוביץ', הוא קיבל צהוב אתמול, היה נחוש ולקח דברים ללב, אני אהבתי את זה מאוד. תראו שאתם רוצים ואכפת לכם לפני הכל. אם כרגע אתם לחוצים, מה יהיה כשיחזור הקהל? תכבדו את עצמם ותתנו הכל, אם צריך תצאו באדום אבל תדעו שנתתם הכל".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים עם משה חוגג הבעלים. ברני ארדוב
הרוחות עדיין סוערות בבית"ר. חוגג/ברני ארדוב

חוגג אף העיר לשחקנים על יחסם למאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, ואמר להם: "לפעמים ההתנהגות שלכם לא מכבדת את המאמנים ואת המועדון. לא יכול להיות שכל אחד צועק על השני ושמתנהגים פה לא יפה אחד כלפי השני. זה הדבר הכי גרוע. תהיו ביחד".

חוגג חושש מאוד מההשלכות הכלכליות בעקבות אי העפלה לפלייאוף העליון. בנוסף, חוגג עדיין לא ויתר על הכרטיס לאירופה משום שהמרחק של בית"ר מהמקום השלישי לא גדול במיוחד.

בסיום המשחק אמש נראה חוגג כעסו במיוחד. הוא אף נזף במאמנים ואמר להם: "זה משחק לעשות ניסויים? מה זה ההרכב הזה? לא שמעתי ששועה וזרגרי לא יכולים לשחק, שמעתי שזה עשוי לסכן אותם, במשחק כזה הם צריכים לעלות, לא משנה מה".

עוד בוואלה!

משה חוגג: "אני משתגע, מתפוצץ". שועה: "ליאני אמר לי 'נתת שני משחקים ואתה מתחיל לדבר?'"

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מעמדו יציב. דראפיץ'/ברני ארדוב

המנכ"ל מוני ברוש: "חוגג איבד את זה מרוב עצבים, ואני מבין את זה"

בתוך כך, מנכ"ל בית"ר מוני ברוש דיבר היום בתכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים על ההפסד. "אין ויכוח שלא הגענו למשחק הכי חשוב שלנו העונה. לגבי ההרכב, אני לא איכנס למי עלה ומי לא, אבל אין ספק, לא הגענו למשחק ואם לא נגיע לפלייאוף העליון זה כישלון קולוסאלי של כל המערכת - מהמאמנים, דרך השחקנים ודרך כולם. יש מאמנים טובים, הם קובעים את ההרכב, ואתמול כנראה הם קיבלו את ההחלטות הלא נכונות. אבל זה חלק מהכדורגל".

"מה שמטריד אותנו יותר מהכל זה שהשחקנים הגיעו בלי מחוייבות. אנחנו צריכים לשבת ולבדוק את הדבר הזה. בתחילת השבוע היה המשחק הכי טוב שלנו העונה בטרנר, הייתה אווירה טובה ודריכות ולא ברור לנו מה בדיוק היה אתמול. כרגע זה הכל חכמה בדיעבד, יש לנו עוד ארבעה משחקים וצריך לעשות הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון. חוגג לא מתערב, הוא מקבל את ההרכב בסמוך לפרסום בתקשורת. אם יש לו שאלות או דיאלוג עם המאמנים זה טבעי, אבל אין שום דבר מעבר לזה".

ברוש הודה: "לא ראיתי את חוגג אף פעם ככה, הוא ממש איבד את זה מעצבים ואני מבין אותו. הוא משקיע הרבה כסף ולא רווה נחת, אנחנו בועטים כל פעם בדלי במשחקים החשובים ובמאני טיים. זה מנטאלי ומקצועי, ונצטרך לטפל בזה כמערכת".

על סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אמר ברוש: "המעמד שלהם לא היה על הפרק בשום שלב. יש הערכה גדולה אליהם מצידי, מצד חוגג ומצד אוחנה. כולם רוצים שהם יצליחו. ברור שבסוף יש את מבחן התוצאה ואם לא נעלה לפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון של כל המערכת. בתקשורת מתעסקים בעיקר במאמנים אבל היום בשיחה עם חוגג, הכל היה מכוון לשחקנים. הוא אמר את הדברים מדם ליבו. הוא אמר להם שהוא מוכן לקבל הכל אבל לא חוסר אכפתיות ושחקנים בלי לב ונשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully