וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ניצחה את אליצור רמלה בזכות הצגה של דניאל אדאמס

השנייה בטבלה קיבלה הצגה מהסנטרית (45 ו-17) בדרך ל-96:102 גדול על המוליכה. אליצור חולון ניצחה 76:86 את מכבי רעננה

שחקנית מכבי אשדוד דניאל אדאמס. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
משחק ענק שלה. אדאמס/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

חמישה משחקי השלמה מהמחזור ה-9 נערכו הערב (חמישי) במסגרת ליגת העל לנשים. במשחק המרכזי ניצחה מכבי אשדוד 96:102 את אליצור רמלה עם הצגה מדהימה של דניאל אדאמס שסיימה עם 45 נקודות. אליצור חולון ניצחה 76:86 את מכבי רעננה, הפועל פתח תקוה הפסידה בביתה 71:64 למכבי חיפה, האלופה מכבי עירוני רמת גן הפסידה בביתה 64:59 לבני הרצליה בעוד הפועל ראשון לציון ניצחה את א.ס. רמת השרון.

seperator

מכבי אשדוד נשים - אליצור רמלה 96:102

הופעת ענק לסנטרית דניאל אדאמס שבלטה מעל כולן על הפרקט עם 45 נקודות ו-17 ריבאונדים. אלכסיס פיטרסון הייתה מדהימה עם 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. קאדיג'ה קייב הוסיפה 17, ומעבר לכך שאר שחקניות המארחת לא ממש בלטו. לעומת זאת, אצל המוליכה מרמלה קלעו שש שחקניות בספרות כפולות, ובמחצית שנייה נהדרת הצליחה רמלה לכפות הארכה. עם זאת, השלישייה של אשדוד הייתה גדולה על האורחת, שרושמת הפסד שני העונה.

אליצור חולון - מכבי רעננה 76:86

השלישית בטבלה גברה על הקבוצה מהתחתית במשחק שהיה למעשה קרב בין סקויה הולמס מחולון לבין ירדן גרזון מרעננה, כשכל אחת הוליכה את רשימת הקולעות בקבוצתה עם 30 נקודות כ"א. הקבוצה מהשרון הובילה בהפסקה, אך רבע השלישי אדיר של חולון סידר מהפך ומשם כל המשחק השתנה. חולון יוצאת עם ניצחון חשוב, בעוד רעננה רושמת הפסד מספר 12 העונה.

מכבי עירוני רמת גן - בנות הרצליה 64:59

האלופה רושמת הפסד נוסף, והיא כבר במאזן שלילי כשהיא במקום החמישי בלבד. המארחת נכנסה לרבע הרביעי כשהיא ביתרון 41:51, אך נעלמה קליל ברבע המכריע אותו הפסידה 23:8 (!) ואיפשרה להרצליה לחגוג ניצחון חוץ. ויקטוריה מקאולי הוליכה את הקלעיות של המנצחת עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. בצד השני קיילה הילסמן קלעה גם היא 22 ואף הוסיפה 14 ריבאונדים - אך זה לא עזר לרמת גן.

משחקים נוספים:

הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 71:64
הפועל ראשון לציון - א.ס. רמת השרון 72:78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully