וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכם: רק 1,500 אוהדים יורשו להיכנס לאצטדיונים הגדולים

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 20:10

משרד הספורט הודיע על התכנית לפיה באצטדיונים של מעל 10,000 מקומות תתאפשר כניסה מצומצמת של אוהדים (רק 750 באצטדיונים קטנים). המנהלת תפנה בזום או במשאל טלפוני לקבוצות לבדוק האם הן מקבלות את המתווה

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

הקהל בדרך חזרה לאצטדיוני הכדורגל, אבל לא כמו שקיוו במנהלת הליגות. שר התרבות והספורט חילי טרופר אישר את המתווה לפיו לאוהדי הכדורגל באיצטדיון גדול (מעל 10,000 מקומות), יוכלו להיכנס 1,500 צופים ובאצטדיון קטן (מתחת ל-10,000) יוכלו להיכנס עד 750 צופים. מדובר במספרים נמוכים ממה שהמנהלת והקבוצות ביקשו ובשלב הזה ספק אם הקהל יחזור בקרוב למגרשים. המנהלת תפנה בזום או במשאל טלפוני לקבוצות לבדוק האם הן מקבלות את המתווה.

מה שיכריע האם הקבוצות יקבלו את המתווה אלו הדרישות שיציבו במשרד הבריאות למתווה. מעבר לאכזבה מכמות הקהל שאושרה, השאלה הגדולה היא באילו תנאים יורשו להיכנס הצופים. בכל מקרה יש שזה עוד דרוש הסכמת כל שרי הממשלה.

אוהדי מכבי תל אביב אחרי שפרצו לשערים 11-10 לפני המשחק מול מכבי חיפה. טל לוי
יקבלו את המתווה? אוהדי מכבי תל אביב/טל לוי

שר התרבות והספורט, חילי טרופר אמר לגבי החזרת הקהל: "כשבועיים לאחר הפתיחה הראשונה אנו ממשיכים בפתיחתנו הבטוחה ומרחיבים את כניסת הקהל לאולמות התרבות ולמגרשי הספורט. יש לי אחריות ומחויבות עמוקה לעולם התרבות והספורט. זהו צעד נוסף במאבק שעוד ימשיך עד שנגיע למספרים הרצויים. נמשיך לפעול במטרה להגדיל את תפוסת הקהל בפעימות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully