וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: דניאל צוקרמן יפתח מול מרצ'נקו, אחריו עידן לשם מול סטחובסקי

המחבט מספר 2 של ישראל יוציא לדרך את ההתמודדות בקייב מול הטניסאי הבכיר של אוקראינה. הקפטן/שחקן ארליך: "אנחנו לא פייבוריטים כרגע". מדבדב: "העובדה שאנחנו פייבוריטים אולי שמה עלינו יותר לחץ"

נבחרת ישראל בטניס, גביע דייויס. לידור גולדברג, איגוד הטניס, אתר רשמי
יוצאים לדרך. נבחרת הדייויס/אתר רשמי, לידור גולדברג, איגוד הטניס

הגרלת המשחקים של מפגש הדייויס בין ישראל לאוקראינה שיתקיים בשישי ושבת בקייב נערכה היום (חמישי), ובה נקבע כי למשחק היחידים הראשון יעלה המחבט מספר 2 של ישראל, דניאל צוקרמן (מדורג 799 בעולם), מול המחבט הבכיר באוקראינה, איליה מרצ'נקו (מדורג 177 בעולם). אחריו יעלה המחבט הישראלי הבכיר, עידן לשם, מול סרגיי סטחובסקי, המחבט מספר 2 של אוקראינה.

בשבת ייערך מפגש הזוגות בין הקפטן/שחקן, יוני ארליך (68 בעולם בזוגות), וישי עוליאל (425 בעולם) לבין דנילו קאליניצ'נקו (487 בעולם) ודניס מולצ'נוב (91 בעולם בזוגות). למשחק הרביעי יעלו עידן לשם ואיליה מרצ'נקו ולמשחק החמישי דניאל צוקרמן מול סרגיי סטחובסקי. יש לציין כי לקפטן ישנה אפשרות להחליף בשבת את אחד השחקנים במידת הצורך.

המפגש יתקיים בפאתי קייב, באולם סגור על מגרש קשה, שם הוקם רק לפני חודש מתחם טניס עם שלושה מגרשים, כאשר במקום הותקנה גם מערכת עין הנץ שתפעל במפגש בשל העובדה שאין קוונים במשחקים בשל מגבלות הקורונה.

הקפטן/שחקן, יוני ארליך, התייחס למפגש ולבחירת השחקנים שיעלו לשחק מחר: "הצוות המקצועי ואני החלטנו, לאחר התלבטות קשה, כי עידן ודניאל יעלו לשחק. אנחנו חושבים שכל ארבעת השחקנים נמצאים בכושר מצוין, ובאמת היה מגיע לכל אחד מהם לשחק ביום הראשון. הגעתי למסקנה שהניסיון יהיה פה פקטור חשוב מאוד ולכן הלכתי על שני השחקנים היותר מנוסים שלי, ששיחקו הכי הרבה משחקים בדייויס וכבר הביאו נקודות".

על הסיכויים במפגש אמר ארליך: "אנחנו לא פייבוריטים כרגע, אנחנו משחקים מול שני שחקני טופ 100 לשעבר. אמנם הם היום לא בשיא שלהם, אבל עדיין מדורגים גבוה יותר ובעלי ניסיון, ועולים עלינו בכמה פרמטרים. יחד עם זאת, בגביע דייויס ראיתי כבר את הכול קורה, ואני מאמין שהשחקנים שלי יכולים לעלות ולהביא את הנקודות".

הקפטן האוקראיני, שחקן העבר אנדריי מדבדב, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם, אמר: "אנחנו פייבוריטים על הנייר, אבל זה ספורט ואני בטוח שיהיה מפגש קשה ואנחנו מוכנים להילחם. יש לנו משימה לאומית, אנחנו לוקחים אותה במלוא הרצינות והעובדה שאנחנו פייבוריטים אולי שמה עלינו יותר לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully