וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות מאיימות, משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה יידחו?

קלופ וסולשיאר רמזו שלא ישחררו שחקנים למשחקי הנבחרות בסוף מרץ וגל האיומים רק החל. בפיפ"א רוצים לדחות משחקים

צפו בתקציר ה-1:2 של ארגנטינה בבוליביה/ספורט 1

על פי דיווחים בדרום אמריקה, פיפ"א מתכוונת לבקש מקונבול (ההתאחדות לכדורגל של דרום אמריקה) לדחות את משחקי מוקדמות המונדיאל שאמורים להתקיים במרץ. הסיבה היא שקבוצות רבות מאירופה מתכוונות לאסור על שחקנים שלהן לטוס דרומה ולהצטרף לנבחרות בגלל שאחרי שהם ישובו, הם יצטרכו להיכנס לבידוד ויחמיצו משחקים.

משחקי מוקדמות המונדיאל ייצאו לדרך באירופה בסוף מרץ ויימשכו בדרום אמריקה. כעת הם יעמדו בסימן אותן מגבלות. באנגליה, שם משחקים הרבה מאוד שחקנים בינלאומיים, כבר דנים בסוגיה בקול רם וברור ומאמני מנצ'סטר יונייטד וליברפול, אולה גונאר סולשיאר ויורגן קלופ, הביעו חשש רב ואפילו שלחו "איומים".

סולשיאר הגדיל לעשות אתמול, כשהצהיר שלא בטוח שמנצ'סטר יונייטד תסכים לשחרר את ברונו פרננדש למשחקים של נבחרת פורטוגל, מכיוון שמולדתו היא מדינה אדומה על פי אמות המידה בבריטניה, וכשהוא ישוב הוא יחוייב בבידוד של 10 ימים.

שוער נבחרת ברזיל אליסון חוגג. רויטרס
קלופ לא מתכוון לוותר על אליסון/רויטרס

בניגוד לעבר, אז קבוצות חויבו לשחרר שחקנים למשחקים רשמיים של הנבחרות שלהם, פיפ"א הודיעה שהפעם - בצל הקורונה כמובן - הן לא חייבות לעשות זאת. קלופ אמר אתמול: "פיפ"א הייתה מאוד ברורה כשהודיעה שהפעם אנחנו לא חייבים לשחרר שחקנים ואני חושב שכל הקבוצות יסכימו שאנחנו לא יכולים פשוט לתת לחבר'ה לטוס, כל עוד אין פתרון לכך שהם יוכלו לשחק מיד אחרי שיחזרו. אני מבין את הרצונות של ההתאחדויות לכדורגל, אבל אנחנו בתקופה בה אי אפשר שכולם יהיו מרוצים".

בפיפ"א מודעים לבעיה וכאמור אתמול כבר הופיעו דיווחים על ניסיון לדחות את משחקי המוקדמות של מרץ (שני מחזורים מלאים). אם זה לא יקרה, הרבה נבחרות יהיו בבעיה חמורה, אבל לא בטוח שההגבלות ייגעו רק ליבשת הדרומית. הצפי הוא שבשבועות הקרובים, עוד ועוד קבוצות - בעיקר באנגליה - יודיעו שהן לא משחררות שחקנים.

עוד בוואלה!

100 יום ליורו 2020: שלוש ערים לא מעוניינות לארח משחקים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully