וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תוקפת בחריפות את לוזון והשופטים, דני עמוס הושבת

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 19:15

היהלומים רותחים אחרי שלמכבי פתח תקוה אושר שער לא חוקי, לוזון הגיב: "בכיינות". השוער סובל מפגיעה במרפק ויעבור בדיקות

תקציר" מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1/ספורט 1

חדשות רעות למכבי נתניה. בבדיקה ראשונית שנעשתה למרפקו של שוער הקבוצה, דני עמוס, אובחנה פגיעה שדורשת השבתה מיידית מפעילות וסדרת בדיקות יסודית יותר. מנתניה נמסר: "נאחל לדני, בריאות איתנה והחלמה מהירה".

בתוך כך, המועדון תוקף בחריפות את אבי לוזון, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים, אחרי השער שכבשה נגדה מכבי פתח תקוה במשחק אתמול (רביעי, 1:1) ושהגיע אחרי נגיעת יד של תאי בריבו. למשחק הייתה חשיבות מכרעת במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף העליון וניצחון היה מעלה את נתניה מעל פתח תקוה.

הודעת מכבי נתניה

"כאשר יו"ר התאחדות לשעבר, חבר הנהלה/מזכירות מצומצמת של המנהלת, יורד לאיזור חדרי ההלבשה לפני המשחק, במחצית המשחק ובסיומו (כל זה בתקופת קורונה שיצרה תקנון עם איסור גורף על פעולה מהסוג הזה) יוצר קשר קבוע עם צוות השיפוט, מלין ומביע את דעתו (שזו גם בתקופת שגרה התנהגות לא מקובלת ולא ספורטיבית בעליל) והאירועים המתוארים עוברים משחק אחרי משחק, ללא שום תגובה, לא של צוות השיפוט ולא של המשקיף ולא של תובע ההתאחדות. אין פלא שלאחר מכן אנחנו עדים למצבים בהם השופט הראשי משנה בצורה תמוהה את החלטתו, למרות שלעוזר השופט הייתה את הזווית הטובה ביותר במגרש (והוא גם זה שהרים את הדגל).

"ניכר כי השופט היה בקרבת מקום לאירוע היד ונבדל (ובסרטון המצורף רואים לפחות 2 סיבות לביטול השער). במדינת 'האח הגדול' שבה אנו חיים, יעניין מאוד את ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי ובכלל לקבל יום אחד את הקלטות מערכת השמע של צוות השיפוט. כולנו נשמח לשמוע מה נאמר שם בחדרי חדרים, בשיח במחצית המשחק בינם לבין עצמם, בשיח מול בעלי קבוצות לפני המשחק, במחצית ובסיומו, במערכת השמע של ה VAR ועוד....

"כשהאירועים משונים חוזרים על עצמם שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע נשאר לנו לשאול את עצמינו
מה יועילו חכמים בתקנתם, כשלא השופטים ולא הוועדות המקצועיות ולא בתי הדין ולא העומדים בראש, עושים את המעט שכולנו מבקשים, לנהוג על פי לשון החוק והתקנות במידה שווה כלפי כולם, כי כולנו נולדנו בצלם".

עוד בוואלה!

מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

תגובת אבי לוזון

"צוות ה-VAR לא נמצא במגרש. הוא זה שהכריע לגבי השער מאיזושהי ניידת. אז איך בדיוק השפעתי עליהם? כל הטענות שלהם הן סתם בכיינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully