וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתעקשת: "אנחנו לא שייכים לחלק התחתון של היורוליג"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:34

הפסד לוולנסיה (21:05, ספורט5) ככל הנראה יסגור עניין באופן סופי , במועדון טוענים: "השחקנים לקחו את ההפסדים באופן אישי". סנדי כהן: "כל כך הרבה הפסדים בהפרש קטן בעונה אחת זה משהו שיכול לרוקן אותך מנטלית"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
בקרוב העונה האירופית תיגמר/דני מרון

כשהיא על סף איבוד רשמי של סיכוי להעפיל לשלב הפלייאוף, תעלה הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) מכבי תל אביב למחזור ה-28 ביורוליג כשתארח את ולנסיה הספרדית. הצהובים מגיעים למשחק עם רצף של ארבעה הפסדים ועם 10 ניצחונות בלבד מ-25 משחקים, כשהם יודעים שרק תשעה ניצחונות בתשעה משחקים עד לסיום העונה יבטיחו להם מקום בין שמונה האחרונות.

באלופה הישראלית לא דיברו מאז ההפסד לצסק"א מוסקבה על עניין העלייה לפלייאוף או על תמונת הסיכויים, אלא רק על דבר אחד - להפסיק את רצף ההפסדים הנוכחי. "אנחנו לא קבוצה ששייכת לחלק התחתון של הטבלה ביורוליג", אמרו במועדון אתמול, "השחקנים לקחו את ההפסדים האחרונים באופן אישי, ולא תהיה בעיה של מוכנות או רצינות".

גם סנדי כהן הסכים עם הקו הזה לקראת המפגש נגד ולנסיה: "היה קשה לקבל את ההפסד הזה, אבל נלחמנו חזק, חזרנו מפיגור גדול ולא ויתרנו. זה הכי חשוב בשלב הזה. אנחנו צריכים להיות יותר עקביים במשך ארבעה רבעים. כל כך הרבה הפסדים בפער קטן בעונה זה משהו שיכול לרוקן אותך מנטלית, זו גלולה מרה. בסופו של דבר ההפסד לצסק"א נותן לי מוטיבציה יותר מכל דבר אחר ואני מוכן לשחק, ואני בטוח שכולם מוכנים. אני חושב שנבוא מוכנים לשחק".

מתוך "Fast Break", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

כריס ג'ונס אמר לקראת המשחק הערב כי "אסור לחשוב על המשחקים הקודמים, צריך להתרכז בעצמנו ובפרטים הקטנים. אנחנו צריכים לשפר את ההגנה, כי הגנה טובה מובילה להתקפה טובה יותר. נגד צסק"א אפשרנו להתקפה להכתיב את המשחק שלנו במקום לשחק הגנה טובה יותר ולתת לאסטרטגיה ההגנתית שלנו להוביל לנקודות קלות בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully