וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון דרמטי של ליל בתוספת הזמן הותיר אותה בפסגה, מעל פריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 0:31

נמשכת העונה הדרמטית בליגה הצרפתית: פ.ס.ז' הסתדרה בלי הכוכבים וגברה 0:1 על בורדו, אבל ליל כבשה צמד בתוספת הזמן וגברה 0:2 על מארסיי

ג'ונתן דייויד, שחקן ליל, חוגג שער ניצחון. רויטרס
עונה דרמטית, צמרת צפופה. ליל/רויטרס

המאבק לאליפות בצרפת ממשיך להיות מותח וצמוד, וגדוש בדרמות. הערב (רביעי) נערך המחזור ה-28 בליג-1, ובסיומו ליל שוב בפסגה, הפעם בזכות ניצחון 0:2 על מארסיי משני שערים דרמטיים של ג'ונתן דייויד בתוספת הזמן.

פריס סן ז'רמן כבר הייתה בטוחה שהיא עומדת לסיים את המחזור במקום הראשון, כשגברה 0:1 על בורדו במשחק חוץ קשה, אחרי שפבלו סראביה כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-20 וחיפה על החיסורים של האלופה הצרפתית. פוטצ'טינו נאלץ להסתדר בלי אמבפה המורחק, בלי די מריה וניימאר הפצועים ובלי מויז קין שנמצא חיובי לקורונה (גם מרקו וראטי נעדר), אבל הקשר הספרדי הצליח להבטיח את הנקודות היקרות, עם שערו החמישי העונה בליגה.

ג'ונתן דייויד, שחקן ליל, חוגג שער ניצחון. רויטרס
כמה זה מתוק. ליל/רויטרס
פבלו סראביה, פריס סן ז'רמן. רויטרס
שער חמישי העונה בליגה. סראביה/רויטרס

תיקו של ליל היה מעלה את פ.ס.ז' לפסגה, והיא נראתה בדרך לתיקו שלישי בארבעת משחקיה האחרונים - אבל ג'ונתן דייויד הקנדי כבש פעמיים - הראשון בדקה ה-90 והשני בדקה ה-92, והעניק לליל ניצחון יקר 0:2 על מארסיי. ליל בפסגה עם 62 נקודות, שתיים יותר משל סן ז'רמן.

במקום השלישי נמצאת ליון, שגברה 0:1 על ראן, והיא נקודה אחת מתחת לפ.ס.ז'. מונאקו במקום הרביעי (55 נקודות) אחרי 0:1 על שטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully