וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשה של פניני הכריעה: הפועל חולון ניצחה 85:87 את ברינדיזי בטופ 16 של ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 23:41

ההופעה ההיסטורית הסתיימה בניצחון גדול: הקפטן הוותיק וניב משגב סידרו לדדאס מהפך בדקות הסיום מול סכנית המוליכה באיטליה. האריס וג'ונסון בלטו עם 17 כל אחד, טיירוס מגי הורחק

גיא פניני, הפועל חולון. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
ניצחון גדול. פניני/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

ניצחון גדול להפועל חולון בהופעה ההיסטורית באירופה. הצהובים-סגולים גברו הערב (רביעי) 85:87 על ברינדיזי האיטלקית במשחקם הראשון בטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א, למרות שהופיעו למשחק בארץ המגף בסגל חסר. אייזאה מיילס נשאר בישראל, ריצ'רד האוול הפצוע לא יכול היה לשחק, ואם לא די בכך, טיירוס מגי הורחק אחרי שהספיק לבלות 15 דקות בלבד על הפרקט.

אבל הקבוצה של סטפנוס דדאס הפגינה המון אופי, והשיגה את הניצחון הרבה בזכות האקס פקטור ניב משגב, שהבליח עם 12 נקודות והיה חתום על מהלכים מכריעים שעזרו לאורחת למחוק פיגור של חמש נקודות כשנותרה דקה וחצי לסיום. שלשה של גיא פניני 18 שניות לסיום השלימה את המהפך, וקליעת עונשין נוספת של ווילי וורקמן קבעה את תוצאת המשחק.

סי ג'יי האריס וכריס ג'ונסון הצטיינו עם 17 נקודות כל אחד, טיירוס מגי הספיק לקלוע 13 לפני שהורחק, וגם הישראלים משגב (12) ופניני (11) הגיעו לספרות כפולות. חולוניה מסמנת וי על המשחק הראשון בבית א' של הטופ 16, אליו הוגרלה מלבד ברינדיזי יחד עם טופאש בורסה וקרשיאקה הטורקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully