וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד התרשמו: "ערן זהבי הוא ההוכחה שגם מי שחוזר מסין יכול להטביע חותם באירופה"

מגזין ספרדי פרסם כתבת פרופיל מחמיאה על חלוץ פ.ס.וו איינדהובן: "מנהיג, קטלני ליד השער, קר רוח, תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון. היה ברור שהיכולות שלו הרבה מעל הרמה של מכבי תל אביב"

תקציר ה-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן עם אייאקס/ספורט1

כושרו הטוב של ערן זהבי בהולנד זוכה לתגובות גם במדינות כדורגל באירופה. אמש (רביעי) פורסמה כתבת פרופיל ארוכה אודות חלוץ פ.ס.וו איינדהובן במגזין הכדורגל הספרדי PuskasEditorial, בו התחקו אחר הקריירה שלו והרבו להחמיא לו.

"בעולם הכדורגל, לשחקנים עם עבר בליגה הסינית יש תדמית לא טובה. הדעה הרווחת היא שאם הגעת מהכדורגל האירופי לסין, כנראה שאתה בשלהי הקריירה, הרבה אחרי השיא. אבל ערן זהבי הוא ההוכחה שגם מי שחוזר מהליגה הסינית בגיל מבוגר יכול להטביע חותם בכדורגל האירופי. הוא בחר בדרך הקשה, ועשה את זה בגדול", כתבו.

"זהבי חזר מסין לאירופה כי הוא שייך לרמות הגבוהות, גם אם הוא היה מתחת לרדאר", הוסיפו. "למרות שהוא לא הצליח בפאלרמו במעט ההזדמנויות שקיבל, המספרים שלו מאז שעזב את הסרייה A הזהירו שהחוש שלו לכיבוש שערים ראוי לקבוצות הרבה יותר גדולות ממכבי תל אביב".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
גולר נשאר גולר, בכל מקום. זהבי/רויטרס

"כשהיה שחקן מכבי תל אביב, גם איקר קסיאס סבל ממנו, כשספג ממנו בליגת האלופות. מאז זהבי הספיק להפוך למודל להערצה בסין, ועכשיו הוא ממשיך להותיר רושם חיובי בפ.ס.וו איינדהובן. אולי המספרים שלו לא מרשימים כמו בעבר, אבל הוא תמיד כובש שערים חשובים. סיפור האהבה שלו עם המפעלים האירופיים חודש השנה, עם שערים מכריעים בשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית. למרות שפ.ס.וו הודחה, זהבי מוכיח שוב ושוב שהוא שייך לרמות הללו".

הכתבה נחתמה בתיאור של היכולות של זהבי. "חלוץ, חלוץ מדומה או קשר - זהבי שחקן חכם, קטלני ליד השער, מנהיג וקר רוח, שתמיד נמצא במקום הנכון בזמן הנכון. הוא מנהיג מהסוג שתמיד מופיע כשהקבוצה זקוקה לו. אם דונייל מאלן הוא הכישרון הגדול של פ.ס.וו, ערן זהבי הוא הקילר הגדול שלצידו. ללא קור הרוח והחדות של זהבי, הוא לא היה מגיע כל כך רחוק. אבל יש לו את זה - ובגדול".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully