וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הדחה מפתיעה מהגביע לשחטאר וסולומון, שערים למלמד וצ'יבוטה

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 1:11

אלופת אוקראינה הפסידה 1:0 בהארכה ועפה מול וולוצ'יסק מהליגה השנייה. אקס בני יהודה הרשית ב-1:2 של לודוגורץ, מלמד הציל לסט. ג'ונסטון נקודה בסקוטלנד

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

יום עמוס בהופעות של ליגיונרים במפעלי הגביע השונים ברחבי אירופה יצא לדרך הערב (שלישי). מנור סולומון ושחטאר דונייצק רשמו הדחה מפתיעה מול וולוצ'יסק ברבע גמר הגביע האוקראיני. הישראלי פתח בהרכב אלופת אוקראינה, אך לא הצליח לסייע לחבריו לכבוש מול הקבוצה מהליגה השנייה. אלאן פטריק רשם החמצת פנדל בדקה ה-52, ולאחר 0:0 בתום 90 דקות המשחק נגרר להארכה. סולומון הוחלף על ידי טייסון בפתיחת ההארכה, וראה מהספסל את חבריו סופגים שער בדקה ה-96 מרגליי בוגדן סמנטס. שחטאר לא הצליחה להשוות עד הסיום וסיימה את דרכה בגביע.

* גיא מלמד כבש את שערו החמישי העונה בליגה הסקוטית. הקשר הישראלי השווה עבור קבוצתו סט. ג'ונסטון שנפרדה ב-1:1 מהמילטון במסגרת המחזור ה-30. השחקן הישראלי השתלט בצורה נהדרת על כדור ארוך שנשלח לכיוונו מליאם גורדון, וכבש מתוך הרחבה שער שוויון דרמטי בדקה ה-87. סט. ג'ונסטון נמצאת במקום השמיני בליגה הסקוטית, כשהיא רחוקה חמש נקודות מסט. מירן שבמקום השישי המוליך לפלייאוף העליון.

* מאוויס צ'יבוטה כבש בניצחון 1:2 של לודוגורץ על טסרסקו טלו סופיה, שסידר לקבוצתו מקום ברבע גמר הגביע הרומני. היה זה השער החמישי של צ'יבוטה העונה בכל המסגרות.

מאוויס צ'יבוטה שחקן לודוגורץ. אתר רשמי לודוגורץ, אתר רשמי
שער חמישי העונה. צ'יבוטה/אתר רשמי, אתר רשמי לודוגורץ

* אליאל פרץ נכנס כמחליף אך לא הצליח למנוע את הפסדה הביתי של וולפסברגר 1:0 מול לאסק, שסיים את דרכה בגביע האוסטרי. לאחר שלא נכבשו שערים במהלך 90 דקות קיבלה האורחת פנדל אותו תרגמה לשער יתרון. הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-105 אך כאמור לא הצליח לעזור לחבריו להשיג את שער השוויון.

* ניר לקס השלים 81 דקות לפני שהוחלף במהלך תבוסת קבוצתו פטרולל 3:0 מול אסטרה ג'ורג'יו.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בניצחון 1:2 של זוריה לוגנסק על ורס רובנו מהליגה השנייה באוקראינה. קבוצתו עלתה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully