וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 יום ליורו 2020: שלוש ערים לא מעוניינות לארח משחקים

בילבאו, גלזגו ודבלין עשויות לוותר, ניוקאסל וסנדרלנד בכוננות. ברוסיה דווקא אופטימיים: "מקווים למלא 50 אחוז מהיציעים"

תקציר: חגיגת השערים מגמר פלייאוף ההעפלה ליורו/ספורט 1

בילבאו, דבלין וגלזגו לא מעוניינות לארח משחקים ביורו 2020 (שיתקיים ב-2021 ושמר על שמו המקורי), כך על פי דיווח ב"סקיי איטליה". מדובר בשלוש מ-12 הערים שאמורות לארח משחקים בטורניר, ואם הדיווח אכן נכון, הרי שהסיבה נעוצה כמובן בחוסר רצון לארח אירועים מרכזיים בזמן התפרצות נגיף הקורונה.

יורו 2020 ייצא לדרך בדיוק בעוד 100 ימים. גלזגו אומרה לארח שלושה משחקים בבית ד' (סקוטלנד - צ'כיה, קרואטיה - צ'כיה, קרואטיה - סקוטלנד), בעוד בילבאו ודבלין הן הערים שמארחות את כל המשחקים בבית ה' (ספרד, שבדיה, פולין, סלובקיה). שלוש הערים הללו גם שובצו לארח משחקים בשמינית הגמר.

אצטדיון סן מאמס, בילבאו. Quality Sport Images, GettyImages
יישאר מיותם? אצטדיון סן מאמס/GettyImages, Quality Sport Images

בימים האחרונים עלתה אפשרות שבמקום לפזר את הטורניר על רחבי היבשת, כל המשחקים יתקיימו באנגליה. הבוקר הוחלט סופית לוותר על האפשרות הזו, אבל ב-Chronicle שמסקר את החדשות בצפון-מזרח אנגליה, מספרים שבניוקאסל וסנדרלנד נערכים לאפשרות שיתקיימו משחקים בסט. ג'יימסז פארק ובסטדיום אוף לייט.

בסנט פטרסבורג שבעצמה אמורה לארח משחקים בטורניר, המגמה הפוכה לחלוטין וההתרגשות הולכת וגדלה. "מצב הקורונה בסנט פטרסבורג בפרט וברוסיה בכלל, נראה טוב", אמר אלכסיי סורוקין מהוועדה המארגנת, "אנחנו עוקבים כל הזמן אחרי המצב וההתפתחויות ואנחנו אופטימיים שנוכל למצא את האצטדיון בכ-50 אחוז מהתכולה שלו במהלך המשחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully