וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 נקודות ו-7 ריבאונדים לדני אבדיה בהפסד וושינגטון לממפיס

הישראלי חזר לעצמו וקלע בספרות כפולות אחרי 14 משחקים רצופים, אך זה לא הספיק לוויזארדס, שנקלעו לפיגור דו-ספרתי ברבע השני ולא הצליחו לחזור, בדרך להפסד 125:111. אבדיה קיבל 26 דקות מהספסל, ווסטברוק וביל סיימו עם 23 נקודות כל אחד אך גם הוסיפו 14 איבודים משותפים

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

אחרי תקופה אישית קשה, בה הורד לספסל ואיבד הרבה מהקרדיט שצבר לעצמו, חזר הלילה (בין שלישי לרביעי) דני אבדיה לעניינים. הרוקי הישראלי סיפק 10 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-26 דקות, אך לצערו וושינגטון שלו הפסידה בביתה 125:111 לממפיס וירדה למאזן 20:13.

אבדיה, ששוב עלה מהספסל, קלע את הנקודות הראשונות שלו לקראת הרבע הראשון, שהיה צמוד. בשני ברחו הגריזליס ליתרון דו-ספרתי וברביעי צלף הישראלי הצעיר את שתי השלשות שלו, אך הפער של האורחת כבר היה גדול מכדי לסגור. אבדיה סיים עם 4 מ-7 מהשדה (2 מ-4 ל-3), לא הגיע לקו והוסיף גם 7 ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים. אחרי מספר משחקים בהן הסתבך בבעיית עבירות מוקדמת, הפעם לא ביצע ולא עבירה אחת.

עד הלילה, הפעם האחרונה שהגיע הרוקי בן ה-20 לספרות כפולות היתה ב-4 בפברואר. מאז רשם 14 משחקים רצופים עם 9 נקודות או פחות, כשבאחרון שבהם כלל לא קלע, מול בוסטון.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה (מימין) מול שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט. Nick Wass, AP
חוזר לעצמו? אבדיה מול מוראנט/AP, Nick Wass

עבור הוויזארדס מדובר בהפסד שני רצוף לאחר התקופה הטובה, ולצערם, היריבה הבאה תהיה קשה לא פחות - לוס אנג'לס קליפרס. בראדלי ביל הסתפק ב-23 נקודות ו-6 איבודים, 23 היו גם לראסל ווסטברוק שאמנם תרם 15 אסיסטים, אך הוסיף 8 איבודים.

הגריזליס, לעומת זאת, המשיכו בתקופה הטובה שלהם עם ניצחון שלישי בארבעת משחקיהם האחרונים, בעיקר בזכות ג'ה מוראנט שהיה בלתי עציר עם 35 נקודות ו-10 אסיסטים. דילון ברוקס ודיאנטוני מלטון הוסיפו 20 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully