וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' התפטר מאום אל פאחם, הפועל פתח תקוה שוקלת למנותו

המאמן הפסיד 3:0 להפועל רמת גן בבכורה המחודשת ועזב מיד בגלל "סיבות אישיות", הקבוצה של האח איל ברקוביץ' עשויה להזעיק אותו

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. קובי אליהו
איחוד משפחתי במלאבס? ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

הליגה הלאומית מספקת לא מעט מקרים הזויים, ואחד כזה הגיע הערב (שלישי) מכיוונו של ניר ברקוביץ'. המאמן שחזר לקדנציה שנייה בהפועל אום אל פאחם, הודיע לאחר התבוסה 3:0 להפועל רמת גן בבכורה המחודשת שלו, על התפטרותו מהתפקיד בגלל "סיבות אישיות".

ברקוביץ' חזר למועדון איתו הדהים את מכבי תל אביב בגביע המדינה בעונה שעברה, כשבדרך הוא עבר בשתי קבוצות שונות ואום אל פאחם החליפה שלושה מאמנים. אלא שהשידוך הפעם היה קצר-מועד. אום אל פאחם מסובכת בתחתית הלאומית אחרי רצף של 11 משחקים ללא ניצחון, אבל עשויה עוד להיתקל בברקוביץ' כיריב שלה בפלייאוף התחתון.

איל ברקוביץ' המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה. מתוך יוטיוב, צילום מסך
"זו לא תהיה רק החלטה שלי". איל ברקוביץ' במסיבת העיתונאים לפני כחודשיים/צילום מסך, מתוך יוטיוב

מי ששוקלת כעת למנות אותו היא הפועל פתח תקוה, הקבוצה אליה הגיע לפני כחודשיים האח איל ברקוביץ' כמנהל מקצועי. הקבוצה ירדה הערב אל המקום האחרון לאחר 1:1 בקרב תחתית מול מ.ס. כפר קאסם, והשיגה רק ניצחון אחד עם חיים שאבו מאז שמונה באמצע דצמבר. למרות ההצהרות של איל במסיבת העיתונאים בה הוצג, לפיהן הוא לא מתכוון למנות את אחיו, הולכים וגוברים הסיכויים שכך אכן יקרה.

כאשר ברקוביץ' נשאל באותה מסיבת עיתונאים האם התחייב שניר לא יאמן את הפועל פתח תקוה, הוא השיב: "מבחינת מאמן, ניר הצליח. הוא הצליח בכל מקום שאימן והוכיח שהוא ראוי. מבחינת אם הוא יהיה פה או לא, עד סוף השנה יש פה מאמן. אם הפועל פתח תקוה תרצה את ניר, אז הוא יהיה פה. אני מבטיח לכם שזו לא תהיה רק החלטה שלי. הלוואי שניר היה פה עכשיו, יש לו ראש טוב לכדורגל".

עוד בוואלה!

כל שלוש הראשונות מעדו, הפועל פתח תקוה ירדה למקום האחרון בלאומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully