וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר הסתפקה ב-1:1 מול ברנלי, יונייטד שמטה נקודות מול פאלאס

השועלים פספסו אפשרות לעלות למקום השני, השדים האדומים יצאו עם 0:0 ממשחק החוץ מול קריסטל פאלאס. הפער של סיטי בפסגה - 14

תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט 1

המחזור ה-29 בפרמיירליג, שהוקדם, נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים. לסטר התארחה אצל ברנלי והשיגה 1:1 בלבד, אסטון וילה הפסידה 1:0 לשפילד יונייטד. קריסטל פאלאס הפתיעה את מנצ'סטר יונייטד וסחטה ממנה 0:0.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש מול שחקן קריסטל פאלאס ג'איירו רידוולד. רויטרס
0:0 נוסף לשדים האדומים. פרננדש/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 0:0

השדים האדומים שוב סיימו ב-0:0, הפעם מול הקבוצה מהמקום ה-13 שהשתוותה במניין הנקודות שלה לוולבס. השחקנים של סולשיאר אמנם בעטו יותר פעמים לשער מהיריבה, אך מצאו את המסגרת רק פעם אחת לכל אורך 90 הדקות, ושוב סיימו משחק אנמי ללא שערים. כעת יונייטד עלולים לראות את ליברפול, ווסטהאם, צ'לסי ואברטון מתקרבות אליה ומצמקות את הפער במסגרת הקרב הקשה על הטופ-4. מנגד, הלונדונים יכלו לצאת גם עם יותר מתיקו, אך יסתפקו בנקודה.

קלצ'י איהנאצ'ו לסטר. רויטרס
נקודות חשובות. איהנאצ'ו/רויטרס

ברנלי - לסטר 1:1

כל נקודה חשובה במאבק על הטופ-4 בפרמיירליג, כך שלסטר יכולה להצטער על השתיים שאיבדה מול היריבה מהתחתית, אבל לשמוח על הנקודה שהשיגה. מאטי וידרה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, אבל קלצ'י איהנאצ'ו השווה בדקה ה-34. השועלים, ששמטו יתרון והפסידו 3:1 לארסנל במחזור שעבר, שוב לא הצליחו לעלות אל המקום השני על חשבון מנצ'סטר יונייטד, אבל עם 50 נקודות במקום השלישי - הם הגדילו את הפער מהמקום החמישי.

שפילד יונייטד - אסטון וילה 0:1

שפילד יונייטד לא נכנעת, ועם שלוש נקודות מול אסטון וילה (נטולות ג'ק גריליש) וניצחון רביעי העונה משער של דייויד מקגולדריק - הקבוצה מהמקום האחרון אומנם רחוקה מאוד מהקו האדום, אבל לפחות מסרבת לוותר ושומרת על כבודה. וילה, מנגד, שחולמת על מקום באירופה, ספגה מכה כואבת, כשלא ניצלה את העובדה שיריבתה עם עשרה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully