וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוזרים לשחק ללא חיזוק בעמדות הגארד

2.3.2021 / 14:04

האדומים ישובו מהפגרה, שלוותה בגל קורונה בסגל, עם ג'סטין טילמן בהופעת בכורה בנס ציונה אך ללא חיזוק נוסף כשגייב יורק ימשיך לקבל הזדמנות להוכיח את יכולותיו. ג'ון דיבלר עשוי להירשם למשחק בלב המושבה בחמישי

ג'סטין טילמן שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
בנעליים של טוקוטו. טילמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל תל אביב חזרה בימים האחרונים לאימונים אחרי שמספר אנשי הקבוצה נמצאו מאומתים לקורונה, מה שדחה את משחק הליגה נגד הפועל גלבוע/גליל. כתוצאה מהקורונה אמור הגארד ג'ון דיבלר להתלבש למשחק נגד עירוני נס ציונה ביום חמישי (21:00, 5PLUS).

מי שעוד יערוך את הבכורה שלו בשורות הקבוצה הוא שחקן הפנים האמריקאי ג'סטין טילמן שהצטרף בשבועות האחרונים להפועל ויחזק את הסגל עד לסיום העונה. טילמן צפוי להיכנס לנעליו של ג'יי פי טוקוטו שלא אמור לשוב לפעילות עד לסוף חודש מרץ.

בניגוד לטילמן, בהפועל לא צירפו נכון להיום אף שחקן בעמדת הגארד, ונכון לעכשיו התקבלה החלטה להמשיך בסגל הקיים. בקבוצה סיפרו כי המועמדים שהוצעו להם לא היו מספיק טובים, או שלא התאימו מסיבות שונות, וכי לא יצרפו שחקן "רק על מנת לצרף שחקן". גייב יורק ימשיך לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו לצידם של ים מדר ובר טימור, בתקווה שביחד עם דני פרנקו שהעביר עד היום רק משחק אחד כמאמן הקבוצה, יוכלו להפוך את הקערה על פיה ולהוציא את הקבוצה מסכנת הירידה ללאומית.

בימים האחרונים החל ליאור אליהו להתאמן עם הקבוצה על מנת לשמור על כושר. אליהו, שפרש מכדורסל בתום העונה שעברה, לא אמור להצטרף לאדומים שעמוסים בעמדות הפנים, והוא בחר להתאמן בהפועל גם בשל הקירבה לביתו וגם בשל הקשר האישי שלו עם דני פרנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully