וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה עלתה לגמר אחרי 0:3 על סביליה בהארכה

אחרי ה-2:0 במשחק הראשון, הקטלאנים השיגו את המהפך המיוחל: דמבלה כבש שער יפהפה (12), פיקה כפה הארכה עם נגיחה בתוספת הזמן וברייתווייט כבש את השלישי (94). טר סטגן הציל פנדל של אוקמפוס, פרננדו הורחק. היריבה בגמר: בילבאו או לבנטה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

רק ביום שבת האחרון ניצחה ברצלונה 0:2 את סביליה בליגה. הערב (רביעי) הקטלאנים פגשו את אותה יריבה במסגרת גומלין חצי גמר הגביע הספרדי והצליחו לעלות לגמר עם 0:3 דרמטי שמחק את ההפסד 2:0 מהמשחק הראשון בפיחואן. עוסמאן דמבלה כבש שער יפהפה כבר בדקה ה-12, אבל סביליה הצליחה לעמוד בלחץ. בדקה ה-73 לוקאס אוקמפוס היה יכול לעשות את ה-1:1, אבל טר סטגן עצר את הפנדל החלש שלו וארבע דקות בתוספת הזמן פיקה שלח את המשחק להארכה עם נגיחה מדויקת אחרי בישול גדול של גריזמן. סביליה, שנותרה בעשרה שחקנים בגלל הרחקה של פרננדו לקראת הסיום, לא עמדה בלחץ וארבע דקות אחרי פתיחת ההארכה ברייתווייט כבש את השער ששלח את קבוצתו לגמר עם נגיחה אחרי בישול של אלבה המצוין.

מרטין ברייתווייט ברצלונה חוגג עם ליאונל מסי. רויטרס
מהפך מושלם. ברייתווייט חוגג את השלישי עם החבר'ה/רויטרס

בארסה המשיכה את הכושר הטוב מאוד שלה בחודשיים האחרונים, תקופה שבמהלכה הקטלאנים ניצחו את כל המשחקים למעט אותו הפסד לסביליה במשחק הראשון וכמובן ה-4:1 המשפיל מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. לבארסה, שתחכה לבילבאו או לבנטה בגמר, מצפה משחק מול אוסאסונה בעוד שלושה ימים ואז היא תנסה לעשות מהפך גם מול פריז בפארק דה פראנס. סביליה תפגוש את אלצ'ה בליגה ולאחר מכן גם היא תנסה לעשות מהפך באלופות נגד דורטמונד, אחרי שהפסידה 3:2 בבית במשחק הראשון.

עוסמאן דמבלה ברצלונה עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
איזה גול. דמבלה חוגג עם אלבה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: ברצלונה פתחה בבליץ על שערה של סביליה. דסט מצא את דמבלה שממצב קורץ בעט כדור שפגע במגן של סביליה וחמק לקרן.

דקה 12: גול! הבליץ של בארסה הביא מהר מאוד את השער הראשון, ועוד איזה שער. עוסמאן דמבלה קיבל כדור ממסי ותחת השמירה של קונדה הפציץ מחוץ לרחבה כדור אל בין חיבורי הקורות. 0:1 לברצלונה, שזקוקה לשער נוסף כדי לכפות הארכה.

דקה 31: ברצלונה המשיכה להכתיב את הקצב עם התקפות בצד שמאל של מסי ואלבה שעשו חיים קשים מאוד להגנה של סביליה.

דקה 66: התקפה מצוינת של ברצלונה הסתיימה עם הרמה של דמבלה לרחבה ופצצה של אלבה בחצי מספרת למשקוף. מהלך גדול של המגן הספרדי הנפלא.

ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
גול ששווה גמר גביע. פיקה/רויטרס

דקה 73: פנדל לסביליה! האורחת יצאה להתקפה נדירה מאוד. אוקמפוס חדר לרחבה וספק הוכשל על ידי מינגסה ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה. אוקמפוס בעט בעצמו כדור חלש, שנהדף על ידי טר סטגן.

דקה 86: ברצלונה דרשה פנדל אחרי שבעיטה של מסי ספק פגעה בידו של שחקן סביליה. השופט לא התרשם.

דקה 92: פרננדו תפס את פדרי בדרך לרחבה, ראה צהוב שני והורחק. מסי קיבל הזדמנות להשוות בבעיטה חופשית מעמדה שהוא מאוד אוהב מצד ימין של הרחבה במרחק 20 מטרים.

דקה 90+4: גול! ברצלונה הצליחה לכפות הארכה עם נגיחה של פיקה אחרי מהלך נהדר של גריזמן בצד שמאל. 0:2 לברצלונה ואנחנו הולכים להארכה.

פרננדו שחקן סביליה מורחק. רויטרס
הורחק ממש לפני הגול השני/רויטרס

דקה 94: גול! ארבע דקות בלבד בתוך ההארכה, ברצלונה השיגה את השער השלישי שכרגע שולח אותה לגמר הגביע. אלבה הרים כדור משמאל וברייתווייט המשיך עם נגיחת דג פנימה. 0:3 לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully