וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן חילצה 1:1 בתוספת הזמן מול אודינזה, אבל חלום האליפות מתרחק

פנדל מדויק של קסי (90+7) העניק נקודה לפיולי, אך אינטר תוכל להגדיל את הפער בפסגה לשש. נאפולי ספגה בזמן פציעות וסיימה ב-3:3 עם ססואולו

המחזור ה-25 באיטליה נמשך היום עם שבעה משחקים. אינטר המוליכה תשחק רק בחמישי, אך עוד לפני כן מילאן איבדה נקודות כשסיימה ב-1:1 ביתי מול אודינזה. אטאלנטה הרביעית טיילה מול נועלת הטבלה קרוטונה והביסה אותה 1:5. נאפולי איבדה נקודות בתוספת הזמן עם 3:3 דרמטי מול ססואולו.

שחקן מילאן פרנק קסי. רויטרס
הציל נקודה למילאן. קסי/רויטרס

מילאן - אודינזה 1:1

הרוסונרי הצליחו לחזור למסלול הניצחונות במחזור שעבר עם ניצחון חוץ מרשים ברומא, אך הערב היו קרובים מאוד להפסד ביתי שני ברציפות. רודריגו בקאו הימם את מילאן נטולת זלאטן, עם שער בדקה ה-68 לאחר בישול של רודריגו דה פול. המארחת כבר ראתה כיצד כל הנקודות אובדות לה, אך שש דקות בתוך תוספת הזמן נגע ארסלן בידו ברחבה בצורה בלתי מוסברת, ופרנק קסי דייק מהנקודה הלבנה. מילאן אמנם חילצה נקודה, אך תוכל מחר לראות את הפער מהמוליכה אינטר עולה לשש נקודות, אם זו תנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני אטאלנטה חוגגים עם אלכסיי מירנצ'וק. Emilio Andreoli, GettyImages
אטאלנטה לא התקשתה מול נועלת הטבלה. מירנצ'וק חוגג עם חבריו/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - קרוטונה 1:5

המארחת עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות מול הקבוצה החלשה בליגה. רובין גוסנס כבש ראשון לזכות הקבוצה של גאספריני, אך סימי השווה והוריד את שתי הקבוצות למחצית ב-1:1 מפתיע. אטאלנטה השתחררה במחצית השנייה, ושם טיילה מול נועלת הטבלה. חוסה פאלומינו כבש בדקה ה-48, כששתי דקות לאחר מכן מוריאל כבר קבע 1:3. איליצ'יץ' ואלכסיי מירנצ'וק הוסיפו, ואטאלנטה התקרבה עדי כדי ארבע נקודות מהמקום השני.

ג'ובאני די לורנצו נאפולי. GettyImages
השער שלו לא הספיק לניצחון. די לורנצו/GettyImages

ססואולו - נאפולי 3:3

מכת הפציעות השפיעה על נאפולי, שניצחה והפסידה לסירוגין בליגה כבר כבר שישה משחקים. הקבוצה של גאטוזו הייתה קרובה לשבור את הרצף הזה עם ניצחון שני רצוף, אבל ספגה שער עמוק בתוספת הזמן ואיבדה שתי נקודות חשובות מאוד בקרב על המקום הרביעי. ניקולה מקסימוביץ' העלה את המארחים ליתרון (34) בשער עצמי, 12 דקות אחרי ששער של אינסינייה נפסל בגלל נבדל. פיוטר ז'לינסקי קבע 1:1 בדקה ה-28, אבל ברארדי החזיר את היתרון למארחת ממש לפני ההפסקה. אלא שנאפולי לא ויתרה והצליחה לעשות מהפך בחסות לורנצו אינסינייה שבישל לדי לורנצו את השוויון (72) וכבש בפנדל את מה שהיה אמור להיות שער הניצחון בדקה ה-89. ססואולו שלחה את כל השחקנים קדימה ובדקה ה-95 פרנצ'סקו קאפוטו קבע 3:3 בפנדל שני, אחרי הכשלה של מאנולס ברחבה.

seperator

משחקים נוספים:

קליארי - בולוניה 1:1
לקליארי: דניאלה רוגאני (19).

פיורנטינה - רומא 2:1
לפיורנטינה: לאונדרו ספינאצולה (60, עצמי). לרומא: לאונדרו ספינאצולה (49), אמאדו דיאווארה (88).

גנואה - סמפדוריה 1:1
לגנואה: דוידה צפאקוסטה (52). לסמפדוריה: לורנצו טונלי (77).

בנבנטו - ורונה 3:0
לורונה: דוידה פראוני (25), גאם פולון (34, עצמי), קווין לסאניה (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully