וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הספורט דורשים מהממשלה: "אפשרו איכלוס של שליש מכל יציע"

2.3.2021 / 11:09

ארז כלפון ושמואל פרנקל שלחו מכתב לפרויקטור הקורונה עם דרישה להחזיר את הקהל בהתאם לגודל היציע: "דורשים תשובה בהקדם כדי שנוכל להיערך, האוהדים הם לב ליבה של החוויה הספורטיבית"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

חדרי הכושר נפתחים, המסעדות בדרך, אבל מתי יחזור הקהל גם לאצטדיוני הספורט? שמואל פרנקל וארז כלפון, ראשי מנהלות הכדורגל והכדורסל שלחו היום (שלישי) מכתב לנחמן אש פרויקטור הקורונה עם דרישה מנומקת להחזרת הקהל למגרשים.

הדרישה של כלפון ופרנקל היא לאפשר כניסת קהל של שליש מתכולת כל יציא באצטדיון או האולם. ההסבר לכך הוא שלכל יציע יש שערים מתוחמים, כניסות נפרדות, הפרדות מלאות בתוך היציע אל מול יציעים אחרים, שירותים ומזנונים נפרדים. כל יציע מכיל כמות שונה של מקומות ישיבה, כך שהתכולה תמיד תהיה ביחס לגודלו של היציע והאצטדיון.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
יוכלו להגיע למשחק נגד מכבי תל אביב? אוהדי בית"ר/דני מרון

במכתב שנשלח השניים מבהירים כי "בשל המורכבות העצומה של ניהול אירוע מסוג זה והיעדר הניסיון, נדרש זמן היערכות משמעותי וגדול מהיערכות למשחק רגיל של לפחות שבוע טרם חזרת הקהל ולכן מבקשים כי ההחלטה תתקבל בהתאם כדי לאפשר זמן היערכות. האוהדים הם לב ליבה של החוויה הספורטיבית".

המחזור ה-24 בכדורגל שאמור להיות בסוף השבוע, כולל כמה משחקים מאוד אטרקטיביים וביניהם משחקי בית של מכבי חיפה והפועל באר שבע וכמובן המפגש בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, לו חיכו אוהדי שתי הקבוצות וקיוו לעשרת אלפים צופים שיהיו נוכחים בו.

מאחר שלא מסתמן מתווה שיאפשר כניסת קהל, אוהדי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים פתחו במסע פרסום משותף ברשתות החברתיות, בקריאה לאוהדים משתי הקבוצות להגיע לבלומפילד בעוד שמונה ימים כדי להפגין יחד מחוץ לאצטדיון נגד ההחלטה להשאיר את הקהל מחוץ למגרשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully