וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "אם לא אבחר כנשיא ברצלונה, אני בטוח שמסי לא יישאר"

שלושת המועמדים לנשיאות ערכו עימות, פונט: "צ'אבי יכול לשכנע אותו להישאר. מאמין שהוא יסכים לקצץ בחוזהו כי הוא אוהב את המועדון"

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

בזמן שג'וספ ברתומאו הנשיא המודח ממשיך להסתבר וגם נעצר, בברצלונה ממשיכים בקמפיין לבחירת נשיא חדש. חואן לאפורטה, ויקטור פונט וטוני פרייקסה - שלושת המועמדים המובילים לנשיאות הקבוצה ערכו היום (שלישי) מעין מסיבת עיתונאים שבה הם הציגו את משנתם וגם התעמתו אחד עם השני.

ויקטור פונט, מי שאמור להיות יריבו הגדול של לאפורטה, עקץ את הנשיא שחתום על תקופת הזוהר של המועדון: "ללאפורטה אין את הכוחות והאנרגיה שהיו לו ב-2003. כשמדברים על ניסיון, צריך להבין איזה סוג של ניסיון דרוש לתפקיד הזה". על החזון שלו, אמר: "לא צריך לאלתר, עשינו שיעורי בית ועושים את זה כבר חודשים כדי לבנות את הסגל בעונה הבאה".

המועמד לנשיאות ברצלונה ז'ואן לאפורטה מחבק בובה בדמותו של ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
מי יצליח להשאיר את מסי? לאפורטה מחבק בובה של האליל/צילום מסך, מתוך טוויטר

על סוגיית מסי: "מסי חייב להמשיך בברצלונה. הוא חייב להאמין בפרוייקט הספורטיבי של המועדון. פפ אמר לי שהדבר הכי קשה זה לשכנע שחקנים. תארו לכם איך צ'אבי ישכנע אותו? אנחנו ניתן למסי חוזה לכל החיים ובעונה הבאה הוא יתאים את עצמו לצרכים של המועדון בגלל שהוא אוהב את המועדון הזה. הוא יקצץ את החוזה שלו בטווח הקצר, כדי לפצות את עצמו בטווח הארוך".

ומה היה ללאפורטה להגיד על מסי? הנשיא ששיתף כבר פעולה בהצלחה עם הכוכב הגדול, אמר: "אנחנו לא יכולים להתחרות בהצעות שיש לו מקבוצות אחרות. אבל הוא לא מובל על ידי כסף, הוא רוצה לזכות בתארים, לנצח ולפרוש עם כל התארים. זו המטרה שלי. אני בקשר מצוין איתו ואתן לו הצעה טובה. אם אני לא אזכה, אני בטוח שמסי לא ימשיך בברצלונה".

לאפורטה גם עקץ בחזרה את פונט, שמתיימר להחזיר את צ'אבי לקאמפ נואו כמאמן הבא: "עדיף להגדיר את המבנה הספורטיבי מאשר לתת שמות כמו מר פונט שמדבר רק על צ'אבי, צ'אבי וצ'אבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully