וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן שובר שיאים? "תתרגלו לזה". יוקיץ' ה-MVP? "מדהים שלא מדברים עליו"

כוכב ברוקלין רשם טריפל דאבל שביעי העונה (בלי אף איבוד) וסחט מחמאות מקיירי אירווינג (לפני הקרב העסיסי ביוסטון), כרמלו אנתוני נהנה משיא עונתי וחיבק את "היורש" שלו, ובדנבר לא מבינים למה לא מכבדים את יוקיץ'

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. Jonathan Daniel, GettyImages
לקח פיקוד. יוקיץ'/GettyImages, Jonathan Daniel

ניקולה יוקיץ' ממשיך את העונה האדירה שלו, שבה הוא לא רק מועמד לתואר MVP, אלא אף מכניס את עצמו להיסטוריה של דנבר. הלילה (בין שני לשלישי) הסנטר הסרבי הוליך את הנאגטס לניצחון 112:118 על שיקגו כשהוא מסיים עם 39 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, והופך לשחקן הראשון בדנבר מאז כרמלו אנתוני שרושם בעונה אחת לפחות 10 משחקים עם 35 נקודות ומעלה.

"זה פשוט לוקסוס כשמועמד כזה לתואר ה-MVP נמצא איתנו", אמר מאמן דנבר מייקל מאלון על דונצ'יץ', "אני רואה הרבה שיחות על מי היית רוצה לבנות סביבו מועדון, ומעולם לא ראיתי את השם של ניקולה מוזכר, וזה מדהים אותי. הוא המועמד שלי, ניקולה יוקיץ' הוא השחקן שהייתי בונה סביבו קבוצה, כמו שעשינו בדנבר, ובהצלחה רבה".

יוקיץ', שהיה רחוק אסיסט אחד מלרשום טריפל דאבל 50 בקריירה, קלע 17 נקודות ברבע האחרון ועזר לקבוצתו להבטיח את הניצחון אחרי שאיבדה יתרון גדול. "היינו קצת רשלניים בסיום", אמר יוקיץ' בסיום, "אז פשוט רציתי להיות אגרסיבי, לשנות את הקצב, ואני חושב שהצלחתי".

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס מול שיקגו בולס. Matt Marton, AP
לא מספיק מוערך? יוקיץ'/AP, Matt Marton
כרמלו אנתוני פורטלנד טרייל בלייזרס. Abbie Parr, GettyImages
וינטג' כרמלו. אנתוני/GettyImages, Abbie Parr

* כרמלו אנתוני סיפק הבוקר את המשחק הכי טוב שלו העונה, כשצלף 29 נקודות עם 60 אחוז מהשלוש (6 מ-10 מעבר לקשת) ורשם שיא עונתי בנקודות, שלשות וחטיפות (5) בניצחון פורטלנד 111:123 על שארלוט, שקטע לבלייזרס רצף של ארבעה הפסדים. בסיום המשחק כרמלו ניגש ללאמלו בול, הכוכב העולה של ההורנטס, והחליף איתו חולצות ברגע מרגש וסמלי של חילופי דורות.

"אני מנסה לחבק את הדור הבא ואת השחקנים הצעירים", אמר כרמלו, שעזר לפורטלנד לקבוע שיא מועדון של 24 שלשות, "היה כיף לשחק נגדו (בול) הלילה. ראיתי אותו משחק עוד כשהיה בתיכון. רק לשחק מולו היום, לקבל את ההזדמנות לראות אותו מקרוב משחק, להכיר אותו ולראות איזה טיפוס הוא - זה היה טבעי מבחינתי לעשות את זה בסיום". בשלב מסוים במשחק בול קבר שלשה, ומיד אחריה עשה את סימן ההיכר של כרמלו עם שלוש האצבעות. "הוא יכול לעשות את זה", אמר כרמלו, והוסיף בחיוך: "אומנם רק פעם אחת, אבל אמרתי לו שהוא יכול לעשות את זה".

כרמלו אנתוני פורטלנד טרייל בלייזרס, מחבק את לאמלו בול שחקן שארלוט הורנטס. Abbie Parr, GettyImages
כבוד הדדי. כרמלו ולאמלו/GettyImages, Abbie Parr
ג'יימס הארדן ברוקלין נטס. רויטרס
קולע, שומר, מנהל משחק, מנצח. הארדן עושה הכול/רויטרס

* ג'יימס הארדן רשם הלילה את הטריפל דאבל השביעי שלו מאז שהגיע לברוקלין, והוליך את הנטס לניצחון 113:124 על סן אנטוניו. "צריך פה ליישם את האמרה, 'תתחילו להתרגל לזה'", אמר קיירי אירווינג על התצוגה של חברו, שהפך לראשון שרושםלפחות 30 נק', 15 אס' ו-10 ריב' בלי אף איבוד. "כשג'יימס משחק כמו ג'יימס, זה הופך את העבודה של כולנו לקלה יותר", אמר אירווינג, "כך שאנחנו צריכים להתרגל לזה שיש מישהו כזה, ששובר שיאים. כך שאני מצפה בקוצר רוח להיות לצדו, בהיסטוריה של ברוקחלין נטס, וכולנו בקבוצה כרגע שוברים שיאים, וגם מבחינה אישית אנחנו ליד כמה מהשחקנים הטובים ביותר".

הארדן, שבמשחק הקודם היו לו 6 איבודים, שמח שהלילה זה הלך חלק יותר. "אם אני הפוינט גארד (רכז), והקבוצה והשחקנים נותנים לי את האחריות להחזיק בכדור, אני חייב לעשות עבודה טובה עם המסירות שלי, לוודא שהן יהיו מדויקות ולא לתת ליריבה נקודות". אבל מה שסיפק את הארדן היה גם התצוגה ההגנתית של ברוקלין בתוספת הזמן, אחרי שהנטס איבדו יתרון ונגררו להארכה. "אנחנו שומעים את כל הדיבורים על זה שאנחנו לא קבוצת הגנה טובה", הודה הארדן, "אנחנו מנסים לשפר את זה, ומוצאים דרך להיות טובים יותר".

כעת הארדן מתכונן למפגש מול האקסית, יוסטון רוקטס. "אנחנו נרגשים לשחק כדורסל, לחזור למקום שבו ג'יימס נהנה מקריירה נהדרת", אמר אירווינג, "מחכים למשחק, הוא יהיה תחרותי מאוד, עם המון שחקנים גדולים.. כולם בבית ייהנו מהמשחק, לא יהיו מתחים או דיבורים מלוכלכים על המגרש, זה לא יהיה על ג'יימס והנוכחות שלו, נגיע ליוסטון כדי ליהנות מכדורסל ולשחק ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully