וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב לא מוותרים: "ניצחון על צסק"א עשוי להדליק את הניצוץ"

2.3.2021 / 7:56

למרות העובדה שהסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף ביורוליג הוא קלוש, הצהובים מאמינים שבעזרת ניצחון על הקבוצה הרוסית (21:05, ספורט 5) הם יוכלו אולי להתחיל קאמבק. ז'יז'יץ' מפרגן לקאמבק של כספי: "מביא איכויות שונות, חשוב מאוד עבורנו"

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה הערב (שלישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשתארח את צסק"א מוסקבה ביד אליהו. הצהובים, שיזכו לעידוד של 300 אוהדים לפי המתווה החדש של משרד הספורט, מגיעים למשחק בידיעה שמראש הסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף הוא מועט מאוד ועל גבול התיאורטי, אך משדרים כי התקווה עוד לא אבדה.

"נכון שההפסדים למילאנו ולבאיירן היו כואבים ומשמעותיים, אבל קרו דברים מוזרים מאוד בעבר גם בהקשר שלנו", אמרו במועדון אתמול, "אנחנו צריכים את הניצוץ, ואין ספק שניצחון על צסק"א עשוי להדליק את הניצוץ הזה. ניצחנו קבוצות גדולות העונה, גם את ברצלונה בחוץ, גם את ריאל מדריד בבית, ביום נתון אנחנו מסוגלים לנצח גם את צסק"א בבית".

שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר עם דראגן בנדר. אתר צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
איך זה ייגמר הפעם? האנטר ובנדר נגד צסק"א/אתר רשמי, אתר צסק"א מוסקבה

תוכנית המשחק של הצהובים כוללת בעיקר שליטה בקצב המשחק. מחד רוצה מכבי למנוע מצסק"א לפתח את משחק ההתקפה האיכותי שלה, כשהקבוצה קולעת הכי הרבה בממוצע למשחק במפעל, ולנסות לפתח את משחק המעבר כתוצאה מריבאונד הגנה וחטיפות.

"במשחק הקודם נגד צסק"א, זה היה סיפור אחר", אמר אנטה ז'יז'יץ' לקראת ההתמודדות, "הם עושים עבודה טובה, משחקים טוב מאוד בשני צדי הפרקט. יהיה משחק קשה, יש להם את מייק ג'יימס שהוא סקורר מצוין והפוקוס יהיה עליו, אבל יש להם עוד שחקנים טובים".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
חוזר לעניינים. עומרי כספי/דני מרון

מי שעמד אתמול במרכז תשומת הלב היה עומרי כספי שסיפר בפתיחות על התקופה הקשה שעברה עליו לאחרונה והשביתה אותו ממשחק למשך כחודש וחצי. כספי צפוי לקבל היום דקות משמעותיות יותר משני המשחקים הקודמים. "עברה עליו עונה קשה מאוד - התאוששות ארוכה מפציעה, הוא חזר ואז נעדר שוב לחודש", סיפר ז'יז'יץ' על חברו הישראלי, "אנחנו שמחים מאוד שהוא חזר, הוא מביא איכויות שונות. הוא יצטרך זמן כדי לחזור לקצב מלא, אבל כמובן שהוא שחקן נהדר והוא חשוב מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully