וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון לרמת השרון בקאמבק של ברדפורד, ראשל"צ ניצחה את ר"ג

הקבוצה מהשרון ניצחה 78:82 את הפועל פתח תקוה. צ'לסי נלסון הצטיינה בניצחון החוץ של הפועל ראשון לציון 69:76 על האלופה

שחקנית א.ס. רמת השרון מרים חנון. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
רמת השרון עם ניצחון חוץ. מרים חנון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

ארבעה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל לנשים בכדורסל. קריסטל ברדפורד ששבה לליגה הצטיינה בניצחון החוץ של א.ס. רמת השרון, 78:82 על הפועל פתח תקוה. הפועל ראשון לציון השלימה ניצחון כפול על האלופה מכבי עירוני רמת גן, הפעם 69:76 בחוץ. ניצחונות גם לבנות הרצליה ומכבי אשדוד.

seperator

הפועל פתח תקוה - א.ס. רמת השרון 82:78

האורחת עם קריסטל ברדפורד שחזרה לליגה הישראלית, השלימה ניצחון ליגה כפול על המלאבסיות, שנותרו במקום הרביעי הודות להפסדה של האלופה רמת גן לראשון לציון. ברדפורד סיימה עם 29 נקודות, 8 ריבואנדים ו-5 אסיסטים והובילה את הקבוצה מהשרון. המארחת הוליכה בכניסה לרבע המכריע, אך רבע אחרון נפלא של רמת השרון, אותו ניצחה 22:35 הוביל למהפך ולניצחון האורחת. מרים חנון וג'ני סימס הוסיפו 17 נקודות כ"א למנצחת.

מכבי עירוני רמת גן - הפועל ראשון לציון 76:69

האורחת השלימה ניצחון ליגה כפול על האלופה. סידני וייז שהצטרפה לקבוצה של זיו ארז סיימה את משחק הבכורה שלה עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים וביחד עם עדן ציפל (19) וצ'לסי נלסון הנהדרת שסיימה עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים עשו את ההבדל לזכות האדומות. ערב ענק של קיילה הילסמן שהסתיים עם 31 נקודות ו-13 ריבאונדים לא הספיק לרמת גן. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשראשון לציון הובילה ברובו והשיגה ניצחון חוץ מוצדק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקנית א.ס. רמת השרון קריסטל ברדפורד. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קאמבק נהדר. ברדפורד/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מכבי חיפה - בנות הרצליה 107:97 (לאחר הארכה)

בתום 40 דקות הראה לוח התוצאות על 92:92 והמשחק נגרר להארכה, שם יצאו השחקניות מהשרון עם ניצחון חוץ. ויקטוריה מקוליי בערב ענק שהסתיים עם 36 נקודות, 17 ריבאונדים ומדד 50, לצד 28 נקודות ו-12 אסיסטים של מרינה מייברי, הובילו את בנות הרצליה. פיונדה פיצג'ראלד כפתה שוויון 32 שניות לסיום הזמן החוקי ושלחה את הקבוצות להארכה, אליה הגיעה האורחת בלבד, שניצחה 5:15 ויצאה עם ניצחון.

מכבי אשדוד - מכבי רעננה 74:92

הקבוצה של גלעד כץ עם ניצחון קליל על החבורה מהשרון שהבליט את הפערים בין הקבוצות. כבר ברבע הראשון הצליחה אשדוד לברוח ל-17:30 בעזרת יכולת טובה של אלכסיס פיטרסון, קאדיג'ה קייב ודניאל אדאמס. היתרון הגדול של הקבוצה מעיר הנמל נשמר עד הסיום, והמארחת סגרה ניצחון קליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully